کد خبر : 1828958 | 23 خرداد 1401 ساعت 16:55 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ جورجو کیه‌لینی راهی لیگ آمریکا شد

جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی و سابق یوونتوس با انتقالی آزاد و با قراردادی تا پایان دسامبر ۲۰۲۳ به لس‌آنجلس‌‌ اف‌سی پیوست.

رسمی؛ جورجو کیه‌لینی راهی لیگ آمریکا شد

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی، ستاره باتجربه ایتالیایی امروز ویدیویی در صفحات خود منتشر کرد و انتقال به تیم لس‌آنجلس‌‌ اف‌سی در لیگ ایالت متحده را تایید کرد. جورجو کیه‌لینی 17 فصل را در تورین و با لباس یوونتوس سپری کرده و افتخارات فراوانی از جمله 9 عنوان قهرمانی متوالی در سری آ را به دست آورد. 

جورجو کیه‌لینی قصد داشت یک سال دیگر نیز در یوونتوس بماند، اما عدم صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی باعث شد او از سطح اول فوتبال فاصله گرفته و بازی در لیگ MLS را برای آینده خود انتخاب کند.

جورجو کیه‌لینی گفت: "من برای ایفای یک نقش جدید در زمین آماده هستم، اما از نظر ذهنی نیز آماده ام در بخش مدیریت فوتبال نیز فعالیت کنم. من دوست دارم همه چیز را در کنار زمین و داخل دفاتر مدیریتی بدانم، اما رسیدن به این هدف به زمان، صبر و علاقه شدید به مدیریت نیاز دارد. چند سال دیگر دوباره با هم صحبت خواهیم کرد و امیدوارم که ویژگی ها و دشواری های این نقش را درک کرده باشم. این ماجراجویی در ایالات متحده، من را برای اتفاقات بعدی آماده می کند."

1721058

دیدگاه‌ها