کد خبر : 1828971 | 23 خرداد 1401 ساعت 18:40 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

یک سال پس از اتفاق تلخ

اریکسن:حس بهتری دارم،می‌خواهم در جام‌جهانی باشم

هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک در سالگرد اتفاق تلخی که در یورو برای او رخ داد، عنوان کرد نگاهش به زندگی عوض شده است.

اریکسن:حس بهتری دارم،می‌خواهم در جام‌جهانی باشم

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش، کریستین اریکسن در جریان اولین بازی دانمارک در یورو ۲۰۲۰ دچار یک حادثه شد. در جریان بازی دانمارک مقابل فنلاند در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰، کریستین اریکسن، فوتبالیست تیم ملی دانمارک، بر روی زمین افتاد.

1611709

‌این اتفاق بدون هیچ‌گونه برخوردی رخ داد. او بیهوش شد و با ماساژ قلبی و دفیبریلاتور به زندگی بازگردانده شد. باشگاه اینتر به‌خاطر مشکلات قلبی که این بازیکن داشت قرارداد او را با رضایت دو طرفه فسخ کرد و این باعث شد تا او مدتی دور از میادین باشد و در نهایت بعد از پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی مجوز حضور دوباره در مستطیل سبز را دریافت کرد تا این بار با پیراهن برنتفورد به میدان رود.

1701773

اریکسن که حالا با سهولت بیش‌تری زندگی می‌کند، یک سال بعد از این حادثه گفت: من آرام‌تر هستم. احساس بهتری دارم و نگاهم به زندگی عوض شده است. خوشحالم که آن اتفاق را پشت سر گذاشتم و الان فقط نگاه من به آینده است و دوست دارم در جام جهانی برای تیم ملی کشورم به میدان بروم.»

اریکسن بهترین دوران فوتبال خود را در تاتنهام تجربه کرد. او بعد از درخشش در این تیم پیشنهادهای زیادی داشت اما تصمیم گرفت که راهی اینتر شود که البته روزهای خوبی را در این تیم تجربه نکرد و اکنون در برنتفورد است.

دیدگاه‌ها