کد خبر : 1828987 | 23 خرداد 1401 ساعت 20:31 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر را قال گذاشتند؛ مدافع برزیلی در راه تاتنهام

گلیسون برمر، مدافع جوان تورینو مذاکرات با اینتر را متوقف کرده و خواهان انتقال به تاتنهام شده است.

اینتر را قال گذاشتند؛ مدافع برزیلی در راه تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، گلیسون برمر، مدافع میانی و برزیلی تورینو در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده‌ای داشته و در نهایت به‌عنوان بهترین مدافع فصل سری آ نیز انتخاب شد. اینتر در ماه‌های اخیر مذاکرات فراوانی با تورینو برای جذب برمر داشته و با خود این مدافع 25 ساله به توافق رسیده بود، اما به نظر می‌رسد تصمیم باشگاه متفاوت بوده و تورینو به دنبال توافق با تاتنهام است. همچنین دیگر باشگاه‌های بزرگ سری آ از جمله یوونتوس و میلان نیز شرایط جذب گلیسون برمر را زیر نظر داشتند، اما به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایتالیایی از منابع مالی لازم برای متقاعد کردن تورینو برای فروش ستاره ارزشمند تیم خود برخوردار نیستند.

1721095

نشریه توتو اسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد تاتنهام و آنتونیو کونته نیز به جذب این مدافع برزیلی علاقه‌مند هستند و به نظر می رسد دیوید واگناتی، مدیر باشگاه تورینو این هفته برای مذاکره با فابیو پاراتیچی به لندن خواهد رفت. برخلاف باشگاه‌های سری آ، تاتنهام می‌تواند قیمت درخواستی تورینو بین 30 تا 40 میلیون یورو را پرداخت کرده و گلیسون برمر را جذب کنند. 

اسپرز در فصل تابستان به‌شدت به دنبال یک مدافع میانی جدید است و پس از اینکه الساندرو باستونی تمایلی به ترک اینتر نشان نداد، حالا گلیسون برمر به اولویت آنها تبدیل شده است. نراتزوری قصد داشت برای تقویت خط دفاعی خود در صورت جدایی یکی از مدافعان با برمر به توافق برسد، اما به نظر می‌رسد این بازیکن لیگ انگلیس را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها