کد خبر : 1828999 | 23 خرداد 1401 ساعت 21:25 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

بیل: رسانه دروغ می‌گوید؛ خیلی گلف بازی نمی‌کنم

انتقادهای همیشگی روزهای حضور گرت بیل در رئال مادرید او را رها نمی‌کند. بیل حالا به یکی از این انتقادها واکنش نشان داده و می‌گوید آنقدرها هم گلف بازی نمی‌کند.

بیل: رسانه دروغ می‌گوید؛ خیلی گلف بازی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که امسال تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و مقصد باشگاهی آینده‌اش هنوز مشخص نیست با وجود اینکه مدتی نسبتا طولانی از جدایی‌اش از رئال مادرید می‌گذرد همچنان با انتقادهایی مواجه است که در روزهای رئالی بودن همیشه با آنها دست به گریبان بود. علاوه‌بر انتقاد از آمادگی جسمانی، گلف بازی کردن‌های مکرر بیل از مواردی بود که هواداران رئال را از او عصبانی می‌کرد.

ستاره ملی‌پوش ولز در مصاحبه اخیرش فرصت را برای پاسخ دادن به این انتقادها مغتنم دانست و درباره انتقادها از رابطه‌اش با گلف گفت منتقدین به این موضوع بیش از آنچه باید پر و بال داده‌‌‌اند چرا که او «آنقدرها هم گلف بازی نمی‌کند».

1721109

گرت بیل، علاقه‌اش به گلف را هیچ‌وقت مخفی نکرده و بارها اذعان داشته که این ورزش به او کمک کرده تا استرس‌های زندگی به‌عنوان یک فوتبالیست نخبه را فراموش کند. بیل اما حالا می‌گوید شیفتگی‌اش به گلف در حدی که منتقدین وانمود می‌کنند؛ نیست.

ستاره ملی‌پوش ولزی که این روزها با پیراهن تیم ملی کشورش در لیگ ملت‌های اروپا حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:" من در اسپانیا برای خیلی از بازی‌ها آماده بودم ولی توسط کادر فنی انتخاب نمی‌شدم. اما مردم فکر می‌‌کردند مصدوم بوده‌ام. به همین‌خاطر بود که می‌گفتند گرت بیل آمادگی جسمانی ضعیفی دارد. یک مساله دیگر هم این بود که مردم فکر می‌‌کردند خیلی گلف بازی می‌کنم در صورتی‌که اینطور نبود. مساله این است که مردم هر چه را بخوانند، باور می‌کنند و رسانه‌ها به‌راحتی می‌توانند روایت خودشان را به‌عنوان واقعیت به مردم بقبولانند".

دیدگاه‌ها