کد خبر : 1829000 | 23 خرداد 1401 ساعت 21:50 | 42.9K بازدید | 7 دیدگاه

بارسا به دنبال جانشین نیمار؛ اگر دی‌یونگ برود

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا اعلام کرد‌ بارسا برای به‌خدمت گرفتن رافینیا، ملی‌پوش برزیلی لیدز، مصمم است و این انتقال تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

بارسا به دنبال جانشین نیمار؛ اگر دی‌یونگ برود

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی مدتی پیش از علاقه باشگاه بارسلونا به رافینیا، وینگر برزیلی باشگاه لیدزیونایتد، خبر داده بودند. ستاره برزیلی که دو فصل درخشان را در باشگاه انگلیسی سپری کرده و این روزها به بازیکن فیکس تیم ملی کشورش تبدیل شده است. حالا روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا اعلام کرد بارسا برای خرید رافینیا مصمم است و از همین حالا می‌توان انتقال او به نوکمپ در تابستان امسال را قطعی دانست.

در اواخر فصل گذشته حتی گفته می‌شد در صورت سقوط لیدز از لیگ برتر انگلیس، رافینیا با قیمتی کمتر از ارزش واقعی‌اش، چیزی در حدود 20 میلیون پوند، به بارسا فروخته خواهد شد. اما آنها با درخشش رافینیا در لیگ برتر باقی ماندند تا لیدز این روزها به بارسا اطلاع بدهد که ستاره برزیلی را با رقمی کمتر از 60 میلیون پوند واگذار نخواهد کرد.

1719428

در آن زمان بارسلونا نمی‌توانست چنین مبلغی را آماده کند چرا که با مشکلات شدید مالی روبه‌رو بود. تنها گزینه بارسا آزاد شدن منابع مالی در نتیجه فروش یکی از بازیکنان گران‌قیمتش، از جمله فرانکی دی‌یونگ، بود.

در سوی دیگر میدان اما روزنامه اسپورت مدعی شد رافینیا هم مصمم به انتقال به بارسا است. در گزارش این روزنامه آمده که ستاره برزیلی و مدیر برنامه‌هایش، دکو، در این مدت همه پیشنهادها را رد کرده‌اند چرا که مهاجم برزیلی لیدز تنها حاضر به پیوستن به بارسا است و نه هیچ باشگاه دیگری.

به این ترتیب آینده رافینیا تا حد زیادی وابسته به حرکت منچستریونایتد برای خرید فرانکی دی‌یونگ است. در صورت انجام این معامله، بارسلونا پول کافی در اختیار خواهد داشت تا برای راضی کردن لیدز و به‌خدمت گرفتن رافینیا پا پیش بگذارد. روزنامه اسپورت به این هم اشاره کرده که بارسا احتمال به‌خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی را هم می‌دهد و باید بخشی از درآمد نقل و انتقالاتی‌اش را برای این معامله احتمالی با بایرن مونیخ هم کنار بگذارد.

دیدگاه‌ها