کد خبر : 1829010 | 23 خرداد 1401 ساعت 22:10 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

کیه‌لینی: برای موفق شدن در آمریکا مصمم هستم

جورجو کیه‌لینی در مصاحبه با وب‌سایت باشگاه جدیدش لس‌آنجلس اف‌سی‌ می‌گوید برای درخشش در این باشگاه آمریکایی و کمک به تیم مصمم است.

کیه‌لینی: برای موفق شدن در آمریکا مصمم هستم

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی، ستاره کهنه‌کار ایتالیایی، که بعد از جدایی از باشگاه سابقش یوونتوس، به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس اف‌سی پیوسته می‌گوید برای درخشش با پیراهن این تیم مصمم است و از همه توانش در خدمت این تیم مایه خواهد گذاشت.

بازیکن 37ساله ایتالیایی می‌گوید بعد از ناکامی تیم ملی ایتالیا در راه‌یابی به جام جهانی قطر، به دنبال این است تا غم و ناراحتی ناشی از این ناکامی را با درخشش در لیگ MLS فراموش کند. کیه‌لینی با لس‌آنجلس اف‌سی‌ قراردادی 18ماهه امضا کرده است.

1721116

کیه‌لینی در گفت‌وگو با وب‌سایت باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی‌ گفت:" نسبت به این فصل جدید که در زندگی‌ام باز شده حس خیلی خوبی دارم و از لس‌آنجلس اف‌سی‌ متشکرم که این فرصت را در اختیارم گذاشت. به‌خاطر همه سال‌هایی که در یوونتوس بودم از این باشگاه سپاسگزار و قدردانم و دلم می‌خواهد با پیراهن لس‌آنجلس اف‌سی‌ جام‌های بیشتری به‌دست بیاورم".

کیه‌لینی 17 سال از دوران فوتبالی خود را با پیراهن بیانکونری سپری کرده و از سال 2005 تا 2022 بازیکن این تیم بوده است. او در این مدت 561 بار پیراهن یووه را به تن کرده و با این تیم فاتح 19 جام شده است. از جمله موفقیت‌های کیه‌لینی با یوونتوس می‌توان به 9 بار قهرمانی در سری آ اشاره کرد.

کیه‌لینی یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو2020 بود؛ تورنمنتی که با قهرمانی ایتالیا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها