کد خبر : 1829023 | 24 خرداد 1401 ساعت 00:04 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

اولین و جدی‌ترین پیشنهاد مارسلو: فنرباغچه

باشگاه فنرباغچه ترکیه پیشنهاد خود برای جذب مارسلو را آماده کرده و به او ارائه خواهد داد. مارسلو امروز در مراسم خداحافظی‌اش با رئال شرکت کرده بود.

اولین و جدی‌ترین پیشنهاد مارسلو: فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، ستاره برزیلی 34ساله، بعد از 15 سال درخشش با پیراهن رئال مادرید از این تیم جدا شد. مارسلو امروز در مراسمی ویژه که از سوی رئال برای خداحافظی با او ترتیب داده شده بود شرکت کرد و در این مراسم احساسی، نقطه پایانی بر داستان طولانی‌‌اش با رئال گذاشت.

1721060

درحالی‌که هواداران مادرید همچنان به فکر دشواری خداحافظی با این ستاره کهنه‌کار برزیلی هستند خبر می‌رسد باشگاه فنرباغچه ترکیه پیش‌نویس یک قرارداد را آماده کرده و قصد دارد برای مارسلو ارسال کند. وب‌سایت گل با تایید این خبر می‌گوید شاید آینده فوتبالی مارسلو در سوپرلیگ ترکیه رقم بخورد.

گل می‌‌گوید فنرباغچه در یکی دو روز آینده به‌صورت رسمی پیشنهادش را تحویل مدافع برزیلی خواهد داد. علت اصلی عجله فنرباغچه برای ارسال پیشنهاد این است که ژرژ ژسوس، سرمربی جدید قناری‌های استانبول، به مدیران باشگاه اصرار کرده که هر طور شده مارسلو را به کادی‌کوی منتقل کنند.

مدیران برنامه‌های مارسلو گفته‌اند که از اواخر هفته، آماده دریافت پیشنهادها هستند.

مارسلو می‌خواهد فصل آینده در چمپیونزلیگ بازی کند و به تیمی که در این رقابت‌ها حضور نداشته باشد نخواهد رفت. فنرباغچه فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد و این مساله مشکلی بر سر راه انتقال مارسلو نخواهد بود. یکی از مشکلات احتمالی برای باشگاه ترکیه‌ای اما دستمزد مد نظر مارسلو است. گل مدعی است مدافع کهنه‌کار برزیلی خواهان دستمزدی معادل 6 میلیون یورو در هر فصل است.

1721134

اما فنرباغچه تنها باشگاهی نیست که به جذب مارسلو علاقه دارد. باشگاه فرانسوی مارسی هم امیدوار است بتواند مارسلو را به لیگ1 منتقل کند. بر اساس گزارش‌ها، خورخه سامپائولی، سرمربی مارسی خواهان جذب مارسلو توسط باشگاه شده است.

چند تیم قطری هم به دنبال انتقال مارسلو به سواحل جنوبی خلیج فارس هستند. هر چند این انتقال ضعیف به نظر می‌رسد چرا که مارسلو ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها