کد خبر : 1829043 | 24 خرداد 1401 ساعت 09:40 | 7.9K بازدید | 6 دیدگاه

دشان: باید این ناکامی را فراموش کنیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از بازیکنانش خواست که ناکامی در لیگ ملت‌های اروپا را به دست فراموشی بسپارند.

دشان: باید این ناکامی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
به این ترتیب، فرانسوی‌ها با قبول این شکست در قعر جدول گروه خودشان قرار گرفتند تا دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا نداشته و در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بمانند. 
این بازی به نوعی برای کرواسی بسیار حیثیتی بود و آنها به دنبال گرفتن انتقام شکست در فینال جام جهانی 2018 بودند که در این امر نیز موفق عمل کردند و با پنالتی زودهنگام لوکا مودریچ سه امتیاز این بازی را از آن خودشان کردند. 
دشان پس از پایان این دیدار درباره شرایط تیمش در چند روز اخیر به خبرنگاران گفت:« دیدارهای ماه ژوئن از نظر نتیجه‌گیری بسیار دشوار بود. ما انرژی و قدرت کافی برابر تیم‌هایی که از ما بهتر کار کردند نداشتیم و نتوانستیم موفق شویم. همه چیز به انرژی بالا و سرزندگی مربوط بود که ما از این جهت کم آوردیم.»

 

1612808


او با اشاره به اتفاقات و نتایج کسب شده در این چند هفته اظهار داشت:« همیشه می‌توان از هر نتیجه‌ای که کسب شده درسی برای یادگیری گرفت. هر دیدار پر از درس‌های متفاوت برای بازیکنان ما و خصوصا بازیکنان جوان تیم است.»
سرمربی تیم ملی فرانسه درباره وضعیت بازیکنانش و دلیل این نتیجه‌گیری اضافه کرد:« روند برگزاری دیدارها بسیار دشوار بود، ما در هر بازی بازیکنانی را به دلیل مصدومیت از دست می‌دادیم. تردیدی وجود ندارد که تیم‌های دیگر هم با مشکل خستگی روبرو بودند. بازیکنان ما باید این ناکامی را به دست فراموشی سپرده، به باشگاه‌شان برگردند و برای برگزاری رقابت‌های فصل جدید آماده شوند.»

دیدگاه‌ها