کد خبر : 1829028 | 24 خرداد 1401 ساعت 01:19 | 23.9K بازدید | 11 دیدگاه

فرانسه 0-1 کرواسی؛ صدای زنگ‌های خطر برای خروس‌ها

فرانسه در چهارمین بازی خود در لیگ ملت‌های اروپا مقابل کرواسی شکست خورد تا در قعر گروه اول جا خوش کند.

فرانسه 0-1 کرواسی؛ صدای زنگ‌های خطر برای خروس‌ها

به گزارش "ورزش سه"، استاد دو فرانس، ورزشگاه محل برگزاری فینال جنجالی لیگ قهرمانان اروپا امشب میزبان دیدار تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در روز چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا بود.

فرانسوی‌ها که از سه بازی قبلی خود دو امتیاز کسب کرده بودند برای رهایی از قعرنشینی در جدول گروه 1 باید از این بازی سه امتیاز بدست می‌آوردند. دیدیه دشان، برای گلزنی به ساق‌های دو ستاره بزرگش، کریم بنزما و کیلیان امباپه امید بسته بود.

اما اولین ضربه را کرواسی خیلی زود به خروس‌ها وارد کرد. در دقیقه 5 مسابقه کرواسی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا ستاره رئال مادریدی این تیم لوکا مودریچ که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندد پشت توپ ایستاده و دروازه فرانسه را باز کند. مایک مایگنان، سنگربان فرانسه که به جای هوگو لوریس درون دروازه ایستاده بود جهت توپ را درست تشخیص داد ولی شیرجه او برای بسته نگه داشتن دروازه مقابل ضربه پنالتی مودریچ کافی نبود.

1721139


نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. دشان در شروع نیمه دوم برای تغییر نتیجه دست به دو تغییر در ترکیب تیمش زد. جولز کوئند، دفاع راست فرانسه جایش را به بنجامین پاوارد داد و در خط میانی هم کامارا جایش را به شوامنی داد، ستاره‌ای که انتقال اخیرش به رئال مادرید خبرساز بود.

فرانسه باز هم قادر به برگرداندن ورق نبود. با اینکه فرانسوی‌های به نسبت بهتر بازی می‌کردند و موقعیت‌های بیشتری خلق کردند اما دو تیم در طول مسابقه نتوانست موقعیت خیلی جدی روی دروازه‌ها خلق کنند.

1721140

دشان در دقیقه 72 کینگزلی کومان را به میدان فرستاد و به قدرت تهاجمی او دل بست. حتی در دقیقه 80 مسابقه آنتوان گریزمان به جای ماتئو گوندوزی راهی میدان شد ولی هیچیک از تعویض‌های دشان نتوانست گره از کار فرانسه بگشاید تا در نهایت خروس‌ها از این بازی قادر به کسب امتیاز نباشند.

فرانسه در دو دیدار قبلی‌اش دو تساوی 1-1 بدست آورده بود و با شکست در این مسابقه دو امتیازی باقی ماند تا در پایان روز چهارم مسابقات مرحله گروهی، در قعر گروه اول بایستد. دانمارک، صدرنشین این گروه 9 امتیازی است و کرواسی با این پیروزی 7 امتیازی شد و در رتبه دوم ایستاد.

دیدگاه‌ها