کد خبر : 1829081 | 24 خرداد 1401 ساعت 12:57 | 36.7K بازدید | 19 دیدگاه

مصدومیت ستاره فرانسه؛ نقشه‌های بارسا به باد می‌رود؟

ژول کونده، مدافع فرانسوی، دچار مصدومیت جدی شده و نیاز به عمل جراحی دارد.

مصدومیت ستاره فرانسه؛ نقشه‌های بارسا به باد می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
کونده در این بازی تنها یک نیمه در زمین حضور داشت و بین دو نیمه به دلیل شدت مصدومیت جایش را به بنجامین پاوارد داد، در حالی که از تصاویر نیز مشخص بود که درد شدیدی را تحمل می‌کند. 
همین موضوع باعث شد که خبرنگاران پس از بازی درباره شرایط این مدافع سویا از سرمربی تیم ملی فرانسه سوال کنند و او در پاسخ اظهار داشت:« من به خوبی از شرایط فیزیکی امروز او آگاه بودم. او فردا باید یک عمل جراحی انجام دهد چون مشکلی دارد که ماه‌هاست ادامه پیدا کرده است.»

 

1721246


خبر انجام عمل جراحی کونده مطمئنا چندان باعث خوشحالی مدیران بارسا نخواهد شد، چرا که این بازیکن جزو فهرست بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز بود که برای خرید در اختیار باشگاه گذاشته بود و علاقه زیادی به جذب این او داشت. 
چلسی نیز دیگر باشگاه مطرح اروپایی بود که شرایط این مدافع را به دقت زیر نظر گرفته بود و قصد داشت پیشنهادی را برای جذب او به باشگاه سویا ارائه دهد اما حالا به نظر می‌رسد که او مدتی طولانی از میادین دور است و به این ترتیب جدایی‌اش از سویا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار بعید به نظر می‌رسد.
موضوعی که می‌تواند خبر بدی برای هر دوی این تیم‌ها باشد که قصد داشتند با جذب این بازیکن، مشکلاتی که در خط دفاعی داشتند را حل کرده و آماده فصل جدید شوند.

دیدگاه‌ها