کد خبر : 1829086 | 24 خرداد 1401 ساعت 13:54 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

توضیح الهامی؛ محرومیتم تمام شده است

ساکت الهامی می گوید محرومیت 5 جلسه‌ای او به پایان رسیده و در صورتی که فصل آینده سرمربی تیمی شود از ابتدا می تواند روی نیمکت تیم جدیدش بنشیند.

توضیح الهامی؛ محرومیتم تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی به خاطر اتفاقات دیدار با آلومینیوم اراک در بازی پایانی جام حذفی دو جلسه محروم شد و محرومیت سه جلسه‌ای دیگر هم به خاطر اتفاقات دیدار با گل گهر که تعلیق شده بود اجرایی شد تا میزان محرومیتش به 5 جلسه افزایش پیدا کند. او که در برنامه فوتبال برتر ناراحتی بی حد و حصرش را حتی با گریه نشان داد امروز به برنامه «سلام صبح بخیر» اعلام کرد که 5 جلسه محرومیت او به پایان رسیده و فصل آینده از هفته اول می تواند روی نیمکت تیم جدیدش بنشیند.

ساکت الهامی در اینباره گفت: « پنج جلسه محروم شدم. البته این محرومیت دو جلسه بود و سه جلسه آن تعلیقی و به خاطر اتفاقات دیدار نساجی و گل گهر بود که فقط سه روز از وقت این محرومیت تعلیقی مانده بود. سپس به کمیته انضباطی رفتم و ادله خود را دادم. این کمیته هم قبول کرد اما گفت باید به استیناف بروی. کمیته استیناف هم امروز رای می‌دهد. البته حدادیان لطفی کرده که باید از او تشکر کنم. او اسم مرا به عنوان سرمربی از لیست نساجی درنیاورده بود اما به این دلیل که ممنوع الورود به ورزشگاه بودم، این محرومیت حساب شده است.»

به واقع با توضیحات سرمربی سابق تیم نساجی محرومیت سه جلسه‌ای این مربی به خاطر اتفاقات دیدار با گل گهر که تعلیق شده بود از حالت اجرا خارج می شود و محرومیت دو جلسه ای این مربی هم در 4 هفته پایانی از آنجایی که نام این مربی از لیست نساجی خارج نشده بود لحاظ و محرومیت او پاک می شود و می تواند در فصل آتی روی نیمکت تیم جدیدش بنشیند.

دیدگاه‌ها