کد خبر : 1829097 | 24 خرداد 1401 ساعت 14:58 | 32.9K بازدید | 4 دیدگاه

باید جلوی این قراردادهای سنگین گرفته شود

پاسخ علیزاده به شایعه علاقه استقلال به مجید علیاری

معاون ورزشی مس رفسنجان گفت که آنها اسکلت اصلی تیمشان از جمله مجید علیاری و گادوین منشا را حفظ خواهند کرد.

پاسخ علیزاده به شایعه علاقه استقلال به مجید علیاری

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده معاون باشگاه مس پیرامون آخرین شرایط این تیم رفسنجانی پاسخگوی سوالات خبرنگار ما بود. او در ابتدا و درخصوص اینکه آیا محمد ربیعی همچنان با مس قرارداد دارد، پاسخ داد: بله آقای ربیعی قرارداد دارند. در تلاش هستیم بازیکنان مدنظر ایشان را جذب کنیم. سعی می کنیم یک فصل بسیار خوبی را با آقای ربیعی آغاز کنیم.

وی درباره فعالیت مس رفسنجان در بازار نقل و انتقالاتی نیز گفت: این روزها تلاطم در بازار زیاد است. تلاشمان را می کنیم تا با هدفگذاری که کرده ایم، مهره های مورد نظرمان را جذب کنیم. تاکید می کنم که ما کار غیرمعقولی در بازار انجام نمی دهیم. ما بودجه تعریف شده ای داریم و براساس آن کارمان را انجام می دهیم. در تیم تغییر زیادی ایجاد نمی شود ولی امیدواریم چند بازیکن مدنظر آقای ربیعی را به خدمت بگیریم. در این زمینه عجله ای نداریم.

علیزاده درباره اینکه دو تیم فولاد و استقلال خواستار جذب مجید علیاری شده اند نیز اظهار داشت: سایر تیم های لیگ برتر بسیاری از بازیکنان تیم ما را می خواهند و حتی برخی از مدیربرنامه های آنان با خودم نیز صحبت کردند اما ما بازیکنان‌مان از جمله آقای علیاری را حفظ خواهیم کرد.

معاون ورزشی مس درباره شایعات حضور حامد لک و محمد خدا بنده لو در مس نیز پاسخ داد: ایشان با من مذاکره ای نداشته اند. شاید مدیربرنامه هایشان با آقای ربیعی مذاکره کرده باشند اما ما سعی و تلاشمان را می کنیم تا لیست را از آقای ربیعی بگیریم و نسبت به جذب آنها اقدام کنیم.

او در مورد احتمال جدایی منشا از مس نیز اینگونه پاسخ داد: منشا آقای گل لیگ ایران است و طبیعی است که پیشنهادات زیادی داشته باشد. این بازیکن راهی تعطیلات شده و پس از بازگشت، با او صحبت می کنیم و انشالله او را حفظ می کنیم. مگر اینکه خود این بازیکن قصد ماندن نداشته باشد. ما سعی می کنیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و با بازیکنانی که اضافه می کنیم، در فصل بعد قدرتمندتر حاضر شویم.

علیزاده در پاسخ به این سوال که گفته می شود مس رفسنجان مشکلی بابت بودجه در فصل بعد ندارد، گفت: من این حرف را تایید نمی کنم. ما بودجه مختصر و تعریف شده ای داریم. قیمت ها در این بازار وحشتناک است. ما واقعا نمی توانیم اینگونه بازیکنانی را جذب کنیم. ولی نمی گویم که پول نداریم، بودجه ما رقم معقولی است اما آنطور که شما تصور می کنید نیست.

وی درخصوص اینکه چه نظری درباره قراردادهای سنگین امروزی بازیکنان لیگ برتر دارد نیز خاطرنشان کرد: من مخالف این قراردادها هستم. فوتبالیست ها هر چقدر بگیرند حقشان است ولی این ارقام باید معقول باشد. بازیکن داریم که فصل قبل 3 میلیارد گرفته و امسال 15 میلیارد می خواهد. من از فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می کنم که بابت این موضوع فکری کنند. ما بودجه تعریف شده ای داریم. حالا تیم های دیگر که پول کمتری دارند، بیشتر اذیت می شوند.

وی ادامه داد: حالا اتفاقات امسال اینگونه است، سال بعد قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد؟ باید یک فکر کارشناسی شود نه اینکه برای هر تیم سقف قراردادی در نظر بگیرند. باید یک فکر معقولانه ای صورت گیرد و کار کارشناسی انجام شود. باید جلوی این هزینه های بی رویه و قراردادهای سنگین گرفته شود.

او در مورد صعود مس کرمان به لیگ برتر نیز پاسخ داد: من خیلی خوشحالم که مس به لیگ برتر صعود کرده است. الان نزدیک به 20 تا 25 درصد فوتبال ایران در لیگ برتر و سایر رده ها در استان ما حضور دارند. این اتفاق جذابیت خوبی دارد و کار ما را سنگین می کند. بابت این صعود خوشحالم.

علیزاده در پایان و در مورد احداث زمین والیبال در روستای همت آباد رفسنجان توسط کاپیتان تیم محسن آذرباد گفت: بازیکنان ما از این کارها زیاد انجام داده اند و از آذرباد تشکر می کنم. گادوین منشا و کریم زاده نیز از این کارهای انسان دوستانه انجام داده اند و از آنها تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها