کد خبر : 1829109 | 24 خرداد 1401 ساعت 15:55 | 34.4K بازدید | 7 دیدگاه

کینه رئیس از ستاره پی اس جی

کنایه‌های غیرمستقیم پرز به امباپه در معارفه شوامنی

فلورنتینو پرز مراسم معارفه اورلین شوامنی را فرصت مناسب برای کنایه زدن به کیلیان امباپه در نظر گرفت.

کنایه‌های غیرمستقیم پرز به امباپه در معارفه شوامنی

به گزارش "ورزش سه"، امروز مراسم معارفه اورلین شوامنی در رئال مادرید به انجام رسید. ستاره موناکو با اینکه لیورپول و سپس پی اس جی را هم شدیدا علاقه مند به خود می دید، روی قول خود به رئال ماند و در نهایت به این باشگاه پیوست. او امروز در تست های پزشکی شرکت کرد و فصل پیش رو پیراهن شماره 18 را به تن خواهد کرد.

1721287

 رئال مادرید در ابتدا قصد داشت کیلیان امباپه را جذب کند اما او تصمیم به تمدید با پی اس جی گرفت تا رئال هم برنامه خود را تغییر داده و به سراغ شوامنی برود. پیش از این از شوامنی خواسته شده بود که یک فصل برای رئال صبر کند اما تمدید امباپه انتقال ستاره موناکو به رئال را یک سال جلوتر انداخت. انتقال امباپه به رئال به نظر قطعی می رسید اما فشار خانواده و حتی رئیس جمهور فرانسه باعث شد او نظرش را عوض کند.

1719249

فلورنتینو پرز، رئیس رئال در مراسم معارفه شوامنی از فرصت استفاده کرد و کنایه غیرمستقیمی هم نثار امباپه کرد. او در خلال صحبت هایش چند بار روی این نکته تاکید کرد که شوامنی خودش شخصا تصمیم گرفت به رئال بیاید و روی قول خود ماند. اینکه او به حرف و توصیه هیچکس برای تغییر تصمیمش توجه نکرد.

1721281

پرز گفت:« ما به تازگی فصلی را به پایان رسانده ایم که برای همیشه در خاطره ها باقی می ماند، با فتح لالیگای شماره سی و پنجم و چهاردهمین لیگ قهرمانان اما رئال مادرید قانع نیست و هرگز متوقف نمی شود. ما همیشه بیشتر می خواهیم، ​​به همین دلیل همه ما رویای قهرمانی پانزدهم در لیگ قهرمانان را داریم. برای این کار ما به شدت تلاش خواهیم کرد تا به چیزی برسیم که بسیاری شاید آن را غیرممکن بدانند. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم، با بازیکنانی که پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده‌اند، اما چالش‌های بعدی سخت خواهد بود، بنابراین باید خودمان را تقویت کنیم. امروز یک فوتبالیست باشکوه و بزرگ به باشگاه ما می آید. ما از اورلین شوامنی، یکی از بهترین هافبک های جهان استقبال می کنیم.»


پرز ادامه داد:« اورلین عزیز، به تو تبریک می گویم، چرا که رویای خود را برای بازی در رئال مادرید برآورده کردی. در 22 سالگی شانس انتخاب گزینه‌های مختلف را داشتی ولی خودت بودی که رئال مادرید را انتخاب کردی. قطعا هم تیمی های فرانسوی تو، بنزما، مندی و کاماوینگا، درباره جادوی برنابئو به تو گفته اند. حالا خودت شخصا متوجه خواهی شد.
تو حمایت هوادران رئال مادرید در همه جای دنیا را با خود خواهی داشت و در ازای تلاش و تعهد، به تو همه چیز خواهند داد. از امروز تو نماینده ارزش های مقدس این باشگاه هستی. اینجا همه چیز با رفاقت، احترام و همبستگی به دست آمده است. امروز مرحله ای جدید از زندگی تو آغاز می شود که به آن افتخار خواهی کرد. تا دقایقی دیگر پیراهن رئال مادرید را می پوشی، پیراهنی که خودت شخصا انتخاب کرده ای. اورلین به خانه ات خوش آمدی.»

دیدگاه‌ها