کد خبر : 1829112 | 24 خرداد 1401 ساعت 16:20 | 34.2K بازدید | 10 دیدگاه

رئال بزرگترین باشگاه دنیاست

شوامنی: امباپه گفت به PSG بیا ولی پاسخ رد دادم

اورلین شوامنی فاش ساخت که کیلیان امباپه تلاش داشت او را به پی‌اس‌جی ببرد.

شوامنی: امباپه گفت به PSG بیا ولی پاسخ رد دادم

به گزارش "ورزش سه"، انتقال اورلین شوامنی به رئال مادرید دو روز پیش جنبه رسمی پیدا کرد. او با قراردادی 6 ساله به ارزش 80 + 20 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست و امروز نیز رسما به هوادران باشگاه مادریدی معرفی شد.

1721303

شوامنی در نشست خبری پس از معارفه گفت:« این مثل یک رویاست. انتقال به بزرگترین باشگاه دنیا باعث افتخار من است. تلاش خواهم کرد تا به رئال برای کسب جام‌های بیشتر و گسترده‌تر کردن تاریخ باشکوهش کمک کنم.»

1721282

انتخاب رئال به‌جای پی‌اس‌جی:« بله، این واقعیت دارد که انتخاب‌های دیگری هم داشتم ولی وقتی پیشنهاد رئال رسید، دیگر جای تردید نبود. حتی یک ثانیه هم فکر نکردم و پاسخ مثبت دادم. باشگاهی بهتر از رئال وجود ندارد و می‌خواهم اینجا تاریخ‌سازی کنم.»

صحبت با بنزما و کاماوینگا:« بله با هر دو صحبت کردم. وقتی شایعات انتقالم مطرح شدند، کاماوینگا به سرعت با من تماس گرفت. او الگوی خوبی است برای اینکه چطور می‌توان در بهترین باشگاه دنیا و کنار بهترین‌ها پیشرفت کرد. بنزما بهترین مهاجم دنیاست و وقتی مذاکرات با رئال جدی شد، به من گفت که برای هر کمکی آماده است. با هم حرف زدیم و باید بگویم که هم‌تیمی شدن با این دو بازیکن افتخار است.»

1719248

مذاکره با دیگر باشگاه‌ها:« بله، صحبت‌هایی داشتیم ولی در ذهن من فقط رئال مادرید وجود داشت. منتظر تماس رئال بودم و وقتی این اتفاق رخ داد، تردید نکردم. پس از مشورت با ایجنتم و خانواده‌ام، قدم نهایی را برداشتیم.»

فشار امباپه برای انتقال به پی‌اس‌جی:« امباپه وقتی تصمیم گرفت تمدید کند، می‌دانست که من قطعا از موناکو خواهم رفت. به من گفت به پی‌اس‌جی می‌آیی که پاسخ دادم، انتخاب اولم رئال است. او به‌خوبی این مساله را درک کرد. به بهترین تیم دنیا آمده‌ام و ترسی از رقابت ندارم. انگیزه بالایی دارم و باید توانایی‌هایم را نشان دهم.»

چه چیزی به رئال اضافه خواهی کرد؟« هوشمندی، پاس‌های خوب، توپگیری، نبردهای فیزیکی میانه زمین و .... می‌خواهم به رئال کمک کنم بهتر و بهتر شود.»

در کجای زمین راحت‌تری؟« همیشه در تیم‌هایی بوده‌ام که دو هافبک وسط داشته‌اند. رئال اما 3-3-4 بازی می‌کند. پست من همیشه پست 6 بوده ولی می‌توانم پست 8 نیز بازی کنم. هر جا مربی بخواهد.»

1717823

 

1717812

کامبک‌های رئال در لیگ قهرمانان:« بله، کامبک‌های رئال را دیدم و بعد از هر بازی به ایجنتم گفتم لطفا هر چه در توان داری انجام بده تا به رئال بروم.»

الگوهای ورزشی:« من سعی می‌کنم از فرهنگ آمریکایی الهام بگیرم، افرادی مانند کوبی برایانت یا مایکل جردن. آنها اسطوره‌هایی هستند که همیشه تلاش می‌کردند تا بازی خود را به کمال برسانند. شما هرگز نمی‌توانید با تلاش حداقلی به موفقیت برسید. برای رسیدن به موفقیت، شما باید همه چیز را به بهترین شکلش انجام دهید.»

ترس از هزینه بالای انتقال:« این به من بستگی ندارد. من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در زمین انجام دهم؛ اعداد و ارقام چیزهایی بین باشگاه‌ها هستند. بازار دیگر مثل قبل نیست. اما، صادقانه بگویم، من اینطور نیستم. نمی‌خواهم در مورد قیمت انتقالم صحبت کنم. من به این مسائل علاقه‌ای ندارم.»

کاسیمیروی جدید:« کاسیمیرو یک فوتبالیست حرفه‌ای استثنایی است و افتخارات زیادی دارد. وقتی جوان بودم بازی‌های مادرید را تماشا می‌کردم و از بازیکنان پست 6، بسیار الهام گرفته‌ام. اگر روزی پنج قهرمان چمپیونزلیگ مانند او ببرم، به این معنی است که کارم را خوب انجام داده‌ام.»

1716317

ریسک حضور در جام جهانی:« این یک چالش است. من فقط به جام جهانی فکر نمی‌کنم، آن هم در ماه نوامبر. ذهن من در رئال مادرید است و اگرچه می‌توانستم دقایق تضمین شده بیشتری در تیم‌های دیگر داشته باشم، اما رئال را ترجیح دادم.»

پول بیشتر پی‌اس‌جی و رویای انتقال به رئال:« همانطور که قبلا گفتم، به محض اینکه رئال مادرید وارد مذاکره شد، مستقیم به ایجنتم گفتم که این قرارداد را ببندد، این همان چیزی بود که می‌خواستم. گزینه‌های دیگر با پول بیشتر وجود داشت، اما این یک رویا است که امروز محقق می‌شود».

شماره 18 در رئال:« من سال‌هاست که 8 می‌پوشم، اما اینجا شماره 8 در اختیار تونی کروس است. وقتی رسیدم پرسیدم که چه شماره‌هایی در دسترس است، آنها به من گفتند 18 است و من آن را انتخاب کردم زیرا نزدیک‌ترین شباهت را به 8 دارد.»

1721279

ویترین باشکوه قهرمانی‌های رئال:« در آنجا بهتر متوجه می‌شوید که این بهترین باشگاه جهان است. من با رئیس باشگاه صحبت کردم و ما هر دو بر این عقیده‌ایم که باید به دنبال عناوین جدید و چالش‌های بیشتر باشیم.»

الگو در میان بازیکنان رئال:« بدیهی است که زیدان نماد رئال مادرید است. خاطرات زیادی از جام جهانی 2006 دارم، جایی که با وجود شکست در فینال، بازی‌های باورنکردنی انجام داد. من همچنین به بنزما توجه زیادی داشته‌ام. آنها بت‌های من هستند.»

1717878

هم‌تیمی بودن با سسک فابرگاس در موناکو و توصیه‌های او:« درست است، من همیشه رابطه بسیار خوبی با او داشته‌ام. اولین چیزی که او به من گفت این بود که به محض اینکه توپ را پس گرفتی، کاری که باید انجام دهی این است که به جلو نگاه کنی. او به من یاد داد که در حین بازیابی توپ، کل زمین را ببینم و به سرعت همه این اطلاعات را در ذهنم حک کنم.»

صحبت با کارلو آنچلوتی(مربی رئال):« چند هفته پیش، در جریان مذاکرات، به او ایمل زدم تا بدانم نظرش چیست. او به من گفت که اگر می‌خواهم به‌عنوان یک بازیکن به رشد خود ادامه دهم و به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شوم، باید به رئال مادرید بیایم. وقتی قراردادم بسته شد، او به من گفت که چقدر خوشحال است.»

دیدگاه‌ها