کد خبر : 1829138 | 24 خرداد 1401 ساعت 18:12 | 24.7K بازدید | 26 دیدگاه

این کادر به جام جهانی می‌رسد؟(عکس)

کادرفنی تیم ملی بعد از شکست مقابل الجزایر با سیلی از انتقادها مواجه شده است.

این کادر به جام جهانی می‌رسد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا حمید استیلی که بعد از گل دوم الجزایر در بازی دوستانه یک‌شنبه‌شب با چهره‌ای برافروخته روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد، حدس می‌زد چه اتفاقاتی در انتظار کادرفنی تیم ملی بعد از این مسابقه است.
ناراحتی و افسوس کادرفنی تیم ملی روی نیمکت با عکس‌العمل‌های آنها کاملا مشهود بود و واکنش‌های جالبی را به تصویر کشید. 

حالا کادرفنی تیم ملی ایران و در راس آن دراگان اسکوچیچ با انبوهی از انتقادها درباره سبک بازی تیم ملی مواجه شده‌اند. طی دو روز گذشته عده‌ای طرفداران تیم ملی در فضای مجازی هشتگ‌هایی درباره برکناری اسکوچیچ هم منتشر کردند. از سوی دیگر سرمربی کروات شب گذشته در هنگام ورود به ایران نیز با پرسش‌های مختلف انتقادی خبرنگاران مواجه شد و حال و روز عجیبی را تجربه می‌کند.

1721322

مساله‌ای که در وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال باید درباره آن واکنش نشان بدهد، همین شایعات درباره آینده کاری اسکوچیچ است. در فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌های خارجی برخی جایگزین دراگان اسکوچیچ را هم انتخاب کرده‌اند اما مدیران فدراسیون هنوز هیچ واکنشی به این مساله نداشتند.

این در شرایطی است که روز گذشته وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای هرگونه تصمیم گیری درخصوص نیمکت تیم ملی را برعهده فدراسیون فوتبال گذاشت و خودش را کنار کشید.

مهم‌ترین پرسش اهالی فوتبال ایران از فدراسیون این است که آیا کادرفنی کنونی تیم ملی تا جام جهانی قطر کنار این تیم خواهند بود یا اینکه شاهد رخ دادن اتفاقات دیگری می‌شویم. جواب این پرسش را فقط مدیران فدراسیون می‌توانند اعلام کنند.

دیدگاه‌ها