کد خبر : 1829154 | 24 خرداد 1401 ساعت 19:45 | 15.2K بازدید | 7 دیدگاه

یونایتد: اگر دی‌یونگ نشد، اریکسن را می‌گیریم

یک رسانه انگلیسی مدعی شد منچستریونایتد به کریستین اریکسن پیشنهاد داده تا در صورت ناکامی در جذب فرانکی دی‌یونگ، ستاره دانمارکی را به اولدترافورد منتقل کند.

یونایتد: اگر دی‌یونگ نشد، اریکسن را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی شد منچستریونایتد با در نظر گرفتن این احتمال که ممکن است در جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، موفق نشود به کریستین اریکسن پیشنهاد داده تا در این صورت او را به جای دی‌یونگ راهی اولدترافورد کند. قرارداد اریکسن با باشگاه فعلی‌اش برنت‌فورد در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و او پس از آن بازیکن آزاد خواهد بود.

منچستریونایتد مدتی است فرانکی دی‌یونگ را به‌عنوان گزینه اول خریدهای تابستانی خود انتخاب کرده چرا که سرمربی جدید باشگاه، اریک تن هاخ هلندی، اصرار دارد در یونایتد به بازیکن سابقش در آژاکس بپیوندد. گفته می‌شود دی‌یونگ شخصا با این انتقال موافق است ولی یونایتد هنوز با مبلغ مد نظر بارسا برای این انتقال موافقت نکرده و همین باعث شده دو طرف تا این لحظه به توافق دست پیدا نکنند.

1721344

بر اساس گزارش‌ها، بارسا برای دی‌یونگ خواهان پرداخت مبلغی معادل 100میلیون یورو است ولی یونایتد قصد پرداخت چنین مبلغی را ندارد و اگر نتواند از بلوگرانا تخفیف بگیرد به سراغ گزینه‌های جایگزین خواهد رفت. بر اساس گزارش اتلتیک، کریستین اریکسن اصلی‌ترین گزینه جایگزین یونایتد خواهد بود.

اریکسن در ماه ژانویه گذشته به باشگاه برنتفورد ملحق شد. برنتفورد با درخشش ستاره دانمارکی بود که در نهایت توانست با کسب رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر به کار خود پایان داده و از سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کند. این اولین فصل حضور در لیگ برتر در تاریخ این باشگاه لندنی بود.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت اریکسن به باشگاه سابقش تاتنهام هم مطرح شده است.

دیدگاه‌ها