کد خبر : 1829156 | 24 خرداد 1401 ساعت 20:05 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

هشدار به لروی سانه؛

این آخرین فرصت ستاره آلمانی بایرن مونیخ است

کادر فنی بایرن مونیخ امیدوار است لروی سانه در فصل جاری بتواند توانایی‌های خود را بالاخره نشان دهد.

این آخرین فرصت ستاره آلمانی بایرن مونیخ است

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ قصد جدایی دارد و به نظر می‌رسد آینده او در باشگاه بارسلونا رقم خواهد خورد. آینده سرژ گنابری، وینگر آلمانی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اخباری در مورد احتمال جدایی او نیز منتشر شده است. همچنین کادر فنی بایرن مونیخ از عملکرد لروی سانه ناراضی هستند و به این نتیجه رسیده‌اند که خط حمله نیاز به تقویت دارد.

1672291

نشریه اسپورت وان مدعی شد به این دلایل است که بایرن مونیخ قصد دارد به هر ترتیبی برای خرید سادیو مانه با لیورپول به توافق رسیده و این ستاره سنگالی را برای فصل بعد جذب کند. مذاکرات بین طرفین آغاز شده و به نظر می‌رسد در روزهای آتی این خبر به‌صورت رسمی از سوی باشگاه بایرن مونیخ اعلام خواهد شد.

البته تا این لحظه مسئله فروش لروی سانه موضوعی نبوده که در جلسات هیئت‌مدیره بایرن مونیخ مطرح شود. کادر فنی این باشگاه به خصوص پس از عملکرد درخشان سانه در نیم فصل اول، هنوز به او اعتقاد داشته و نمی‌خواهد در این تابستان مانه را از دست بدهد. در حقیقت این امید در باشگاه وجود دارد که لروی سانه زیر سایه سادیو مانه شکوفا شده و بتواند روزهای درخشان گذشته را تکرار کند. اما ممکن است این آخرین فرصت ستاره آلمانی باشد و در صورت تکرار روند پرفراز و نشیب، نام لروی سانه در فهرست فروش بایرن مونیخ در تابستان سال آینده قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها