کد خبر : 1829171 | 24 خرداد 1401 ساعت 22:23 | 21.9K بازدید | 7 دیدگاه

گوتی، مربی سابق مهاجم جدید لیورپول

نونیز مهاجم خالص است؛ بازی ترکیبی بلد نیست

مربی سابق داروین نونیز، خرید جدید لیورپول، می‌گوید او یک مهاجم خالص بوده و ممکن است جا افتادن در سبک بازی ترکیبی لیورپول برای او دشوار باشد.

نونیز مهاجم خالص است؛ بازی ترکیبی بلد نیست

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای فصل پیش بنفیکا، با قراردادی 100 میلیون یورویی به لیورپول پیوست. گوتی، ستاره سابق رئال مادرید که سابقه مربی‌گری نوینز را دارد از او به عنوان یک مهاجم خالص یاد کرد و گفت نونیز ممکن است با سبک بازی ترکیبی لیورپول دچار مشکل شود.

داروین نونیز با درخشش در بنفیکا به ستاره‌‌ای جهانی تبدیل شد و مورد توجه بزرگترین باشگاه‌های دنیا قرار گرفت. اما او پیش از بنفیکا در تیم اسپانیایی آلمریا بازی می‌کرد. تیمی که هدایتش به عهده گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، بود.

1720859

گوتی که در دوران بازی برای رئال در میانه میدان حضور داشت می‌گوید کیفیت نونیز نسبت به زمان حضور او در آلمریا به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده. گوتی می‌گوید بازی ترکیبی، بزرگترین نقطه ضعف این مهاجم اروگوئه‌ای است.

مربی سابق داروین نونیز در مصاحبه با ال چیرینگیتو گفت:"نونیز وقتی بازیکن من بود خیلی جوان بود. او در سالهای بعدی خیلی پخته‌تر شده. نونیز یک مهاجم خالص است که در محوطه جریمه عالی کار می‌کند. او سرعت و قدرت بالایی دارد و جلوی دروازه حریف کارش عالی است. اما نونیز وقتی در محوطه حضور ندارد شرکت در بازی‌های ترکیبی برایش دشوار است. با اینحال من معتقدم او آینده درخشانی دارد".

گوتی در ادامه صحبتهایش گفت:" به نظرم لیگ پرتغال برای نونیز خیلی مفید بوده چون باعث شده تجربه بیشتری پیدا کند. این مهمترین عاملی بوده که باعث انتقال او به لیورپول شده".

نونیز بعد از یک فصل بازی در آلمریا، زیر نظر گوتی، در سال 2020 به بنفیکا پیوست. مهاجم اروگوئه‌ای در فصل حضورش در آلمریا 32 بازی انجام داد و 16 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها