کد خبر : 1829211 | 25 خرداد 1401 ساعت 09:38 | 23.6K بازدید | 17 دیدگاه

مانچینی: انتظار دریافت پنج گل از آلمان را داشتم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معقتد است کسب چنین نتایجی در روند تغییر نسل این تیم طبیعی است.

مانچینی: انتظار دریافت پنج گل از آلمان را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف آلمان رفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که آنها تا دقایق پایانی این بازی با نتیجه 0-5 از حریف عقب بودند و دو گلی که به ثمر رساندند نیز در فاصله چند دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی وارد دروازه حریف شد، هرچند نتوانست جلوی این باخت سنگین را بگیرد. 
مانچینی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« هیچکس دوست ندارد ببازد، خصوصا با نتیجه 2-5 اما متاسفانه این روندی است که در آن ممکن است بعضی از شرایط درست پیش نرود. ما دفاع تیمی بدی داشتیم و به آلمان فضای بسیاری برای استفاده و بازی دادیم.»

 

1718669


او با اشاره به دو گل دیرهنگام تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما در نهایت بالاخره توانستیم واکنشی نشان دهیم و بعضی از اتفاقاتی که در زمین رقم خورد مثبت بود. سبک اولیه ما کاملا اشتباه بود و از نظر فیزیکی نیز هرگز نتوانستیم با آنها مقابله کنیم. باعث تاسف است چون ما اولین فرصت گلزنی را در این بازی خلق کردیم.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایط تیمش در این مسابقات اضافه کرد:« واقعیت این است که من فکر می‌کردم ما در بازی رفت هم پنج گل از آلمان دریافت کنیم و انتظار چنین اتفاقی را داشتم. اگر ما پس از چهار بازی موفق شدیم پنج امتیاز در این مسابقات کسب کنیم یعنی عملکرد بسیار خوبی از خودمان ارائه کردیم.» 
سرمربی آتزوری با اشاره به روندی که تیمش پس از یورو 2020 طی کرده ادامه داد:« ما باید بپذیریم که فراز و نشیب‌هایی در این مسیر پیش روی ما قرار دارد اما نیاز داریم که این روند را طی کنیم تا به تیم قوی‌تری تبدیل شویم. آلمان در حال حاضر مشخصا در سطح دیگری است. تفاوت ما با این تیم بسیار زیاد است.»

دیدگاه‌ها