کد خبر : 1829223 | 25 خرداد 1401 ساعت 10:43 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو مارتینز: می‌خواهم هواداران بلژیک را سربلند کنم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید پس از جام جهانی درباره آینده‌اش در این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

روبرتو مارتینز: می‌خواهم هواداران بلژیک را سربلند کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها با این پیروزی و با توجه به پیروزی هلند در دیگر دیدار این گروه برابر ولز همچنان در فاصله سه امتیازی شاگردان لوییس فن خال باقی ماندند. 
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره آینده روبرتو مارتینز روی نیمکت تیم ملی بلژیک مطرح شده و او پس از پیروزی برابر لهستان به خبرنگاران گفت:« تصمیم درست این است که پس از پایان جام جهانی درباره آینده بحث کنیم. مسئله فقط من به عنوان مربی نیستم، بلکه این موضوع برای فوتبال بلژیک هم بهتر است. باید بینیم پس از جام جهانی چه رخ خواهد داد. صحبت در این باره هنوز زود است.»

 

1663946


سرمربی بلژیک در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌اش برای آینده اظهار داشت:« همه می‌توانند اطمینان داشته باشند که تنها آرزوی من این است که بلژیک را در قدرتمندترین حالت ممکن در جام جهانی ببینیم. من تمام تلاشم را می‌کنم که هواداران این تیم را سربلند کنم. تمام تلاش من در ماه‌های پیش رو معطوف این اتفاق خواهد بود.»
مارتینز درباره عملکرد تیمش در جریان بازی برابر لهستان اضافه کرد:« ما توانستیم به خوبی برابر آنها دفاع کنیم و شخصیت تیمی خوب خودمان را در این بازی نشان دادیم. اگر معتقد هستید که این برد ساده‌ای بود پس باید بگویم که کسب چنین نتایجی برای ما بسیار لذتبخش است.»
او درباره روند تیمش تا جام جهانی ادامه داد:« ما از این بازی‌ها برای کسب اطلاعات تا جام جهانی استفاده می‌کنیم. این نتایج همیشه خوب نیستند اما هیچ چیز کامل و بی‌نقص نیست، نه در فوتبال و نه در زندگی. ما توانستیم واکنش خوبی به تساوی 1-1 برابر ولز داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها