کد خبر : 1829250 | 25 خرداد 1401 ساعت 12:33 | 7.4K بازدید | 9 دیدگاه

هری کین: فراموش نکنید ساوت‌گیت ما را به کجا رساند

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، پس از شکست برابر مجارستان از عملکرد گرت ساوت‌گیت دفاع کرد.

هری کین: فراموش نکنید ساوت‌گیت ما را به کجا رساند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مجارستان رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
سه شیرها در چهار دیداری که در دو هفته اخیر در این مسابقات انجام دادند دو شکست و دو تساوی به دست آوردند تا تحت فشار زیادی قرار بگیرند و همین نتایج ضعیف باعث شد که موج انتقادات علیه گرت ساوت‌گیت شکل بگیرد. 
هری کین پس از پایان بازی با اشاره به واکنش‌ها و انتقادات مطرح شده از سرمربی تیمش به خبرنگاران گفت:« ما هرگز نباید فراموش کنیم که از کجا آمده‌ایم. تابستان گذشته به فینال یورو 2020 رسیدیم که اولین فینال ما در 60 سال گذشته بود. ما به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کردیم. این دستاوردها را با نتایج ما در 50 سال گذشته مقایسه کنید.»
این مهاجم تیم ملی انگلیس درباره فریادهای اعتراضی و هو شدن از سوی تماشاگران اظهار داشت:« من ناراحتی آنها را درک می‌کنم. ما می‌خواهیم هر بار در هر بازی که پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن داریم برنده شویم. هواداران باید این موضوع را درک کنند. ما باید به تلاش ادامه دهیم تا بتوانیم جام جهانی موفقی را در پیش داشته باشیم.»
او در ادامه اضافه کرد:« این دیدارها اولین شکست ما پس از مدت‌های طولانی بود. باید این شب را فراموش کنیم. ما باید از آن درس گرفته و رو به جلو برویم. ما می‌خواهیم برای حضوری قدرتمندانه در جام جهانی آماده شویم. این مهم‌ترین مسئله برای این تیم است. ما چیزهای بسیاری از این بازی‌ها یاد گرفتیم.»

دیدگاه‌ها