کد خبر : 1829257 | 25 خرداد 1401 ساعت 13:13 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر سابق هرتا: کلینزمن بدترین انتخاب عمرم بود

میشاییل پریتز، مدیر سابق هرتابرلین، از این که یورگن کلینزمن را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده پشیمان است.

مدیر سابق هرتا: کلینزمن بدترین انتخاب عمرم بود

به گزارش "ورزش سه"، در نوامبر 2019 بود که پریتز تصمیم گرفت از کلینزمن به عنوان مربی هرتابرلین استفاده کند. 
حالا نزدیک به یک سال و نیم از قطع همکاری این دو گذشته و به نظر می‌رسد که عصبانیت آنها از دوران کار در کنار هم همچنان فروکش نکرده و ادامه دارد.
رابطه پریتز و کلینزمن تنها چهار ماه طول کشید و این مربی 57 ساله آلمانی که در نوامبر 2019 روی نیمکت هرتا نشسته بود، در اواخر فوریه 2020 و پس از انجام تنها 10 بازی روی نیمکت این تیم از هدایت هرتا استعفا داد. 
کلینزمن یادداشتی درباره دوران حضورش در هرتا منتشر کرده که در آن به انتقاد شدید از پریتز و این باشگاه پرداخته است. او مدعی شده که پروتکل‌های داخلی این باشگاه موجب شده که مشکلات بسیاری در این تیم ایجاد شود. 
او همچنین در این یادداشت نوشته که هیچ فرهنگ بازی و عملکرد درستی در این باشگاه شکل نگرفته و این موضوع در طول دوران حضورش در این تیم بسیار باعث آزار این مربی شده است. 
همین باعث شد که پریتز نسبت به این موضوع و اظهارات مطرح شده واکنش نشان دهد. او در این باره به بیلد گفت:« من درباره هیچکس به اندازه او اشتباه نکرده و نخواهم کرد. شما مطمئنا درک می‌کنید که نظر من با او بسیار متفاوت است. جدایی ناگهان و رفتارهای علنی او در واقع نشان می‌دهد که این مربی تا چه حد از رفتار حرفه‌ای و درست فاصله دارد.»
کلینزمن در زمان حضورش در این تیم تصمیم گرفت که با انتشار پستی در فیس بوک از سمتش به عنوان سرمربی هرتا کناره‌گیری کند.

دیدگاه‌ها