کد خبر : 1829261 | 25 خرداد 1401 ساعت 13:51 | 21.8K بازدید | 12 دیدگاه

حسینی؛ مهره ای موثر در شب شکست تیم ملی

شکست تیم ملی در برابر الجزایر موجب نقدهایی به خط دفاعی تیم ملی شد؛ با این حال یکی دو بازیکن در فاز دفاعی تیم ملی خوب بودند که یکی از آنها مجید حسینی بود.

حسینی؛ مهره ای موثر در شب شکست تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی که چند سالی است در لیگ برتر ترکیه بازی می‌کند، هرگاه فرصت بازی در ترکیب تیم ملی را به دست آورده بازیکن در خدمت تاکتیک تیم و بدون حاشیه بوده و از او می توان به عنوان بازیکن ساکت تیم ملی یاد کرد. بازیکنی که بدون هیچ هیاهویی تلاش می کند وظیفه اش را در خط دفاعی تیم ملی به نحو احسن انجام دهد.

بدون شک در بازی با الجزایر اگر پاس های اشتباه از سوی بازیکنان ایران داده نمی شد یا زوج مجید حسینی – عارف آقاسی از ابتدای بازی به میدان می‌آمدند، این همه نقد علیه خط دفاعی تیم ملی نمی‌شد. از همه مهم‌تر نمایش مطلوب مجید حسینی بیشتر به چشم می آمد. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که در این بازی دوستانه خط دفاعی تیم ملی در مدت زمان زیادی پرس شد و این پاس های اشتباه بیشتر از سوی هافبک ها بود که اجازه نمی داد بازیسازی به خوبی شکل بگیرد.

1721519

با آمدن محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده قلب خط دفاعی تکمیل‌تر می شود اما اسکوچیچ به طور حتم می تواند از حضور یک مدافع ششدانگ روی نیمکت مطمئن شود و البته هر گاه بخواهد در خط دفاعی تغییری ایجاد کند مجید حسینی روی نیمکت آماده ورود به زمین است. حسن بازی با الجزایر این بود که اسکوچیچ را متوجه این موضوع مهم کرد که در غیاب دو مدافع اصلی، مدافعانی چون مجید حسینی و عارف آقاسی گزینه های بهتری نسبت به امید نورافکن برای بازی هستند و امید نورافکن هم در پست تخصصی‌اش می تواند مهره موثرتری برای تیم ملی باشد.

دیدگاه‌ها