کد خبر : 1829273 | 25 خرداد 1401 ساعت 15:45 | 34.4K بازدید | 18 دیدگاه

گوستاوو پویت:

امباپه اشتباه کرد؛ شوامنی در رئال ستاره می‌شود

گوستاوو پویت، مربی سابق بوردو از انتقال اورلین شوامنی به رئال مادرید تمجید کرد.

امباپه اشتباه کرد؛ شوامنی در رئال ستاره می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اورلین شوامنی رسما به هواداران رئال معرفی شد و قرارداد شش ساله خود را امضا کرد. ستاره فصل گذشته موناکو با قراردادی به ارزش 80 + 20 میلیون یورو به رئال پیوست و قرار است رقیب جدید کاسیمیرو باشد. 

1721554

گوستاوو پویت، ستاره سابق تیم ملی اروگوئه، اولین مربی‌ای بود که به شوامنی میدان داد. او سال 2018 هدایت بوردو را برعهده داشت و شوامنی را از تیم جوانان به تیم اول منتقل کرد. پویت شوامنی را خریدی هوشمندانه و بزرگ برای رئال می داند.

1721553

پویت به کادنا سر گفت:«وقتی مربی بوردو شدم، برای تماشای بازی تیم جوانان باشگاه رفتم و شوامنی را همان جا بود که دیدم. بلافاصله فیزیک بدنی فوق‌العاده‌اش توجهم را جلب کرد. او استثنایی، با فرهنگ و بسیار مودب بود و در زمین فوتبال نیز انگیزه و شوقی باورنکردنی داشت. به راحتی در میانه میدان پا به توپ می شد و شکل بازی اش قابل قیاس با هم تیمی هایش نبود. بارها و بارها توپگیری می کرد و در تمرینات نیز خستگی ناپذیر نشان می داد.»

1721555

پویت ادامه داد:« پست اصلی او پست شش است ولی اگر من مربی رئال باشم، او را در پست لوکا مودریچ بازی می دهم. بهترین بازی او برای تیم ملی فرانسه زمانی بود که کنار کانته بازی می کرد. با پوگبا او نیاز به پوشش دفاعی بیشتری داشت. در رئال حدس می زنم همچنان با کروس، مودریچ و کاسمیرو شروع کنند و با این هافبک ها، شوامنی می تواند به راحتی یک تا سه ماه زمان برای وفق دادن خودش با تیم جدید صرف کند. به کاماوینگا نگاه کنید که چگونه رفته رفته خود را به ترکیب رئال اضافه کرد یا فده والورده. رئال سه هیولا در میانه زمین دارد و سه هیولای دیگر روی نیمکت. معتقدم شوامنی، زودتر از تصورات به ترکیب اصلی خواهد رسید.»

شخصیت مستقل شوامنی و پاسخ رد به پی اس جی بر خلاف امباپه:«بگذارید پاسخ سوال تان را به گونه ای دیگر بدهم. امباپه در رد پیشنهاد رئال مرتکب اشتباه شد. این کاملا واضح است. شوامنی خریدی بزرگ برای رئال است.»

دیدگاه‌ها