کد خبر : 1829299 | 25 خرداد 1401 ساعت 17:03 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات داوری امتیازات مهمی را از ذوب‌آهن گرفت؛

ابراهیم‌زاده بعد از تمدید: فصل متفاوتی رقم خواهیم زد

کاپیتان ذوب آهن معتقد است که با روندی که در پیش گرفته شده، امید زیادی به بازگشت این تیم به جایگاه واقعی خود وجود دارد.

ابراهیم‌زاده بعد از تمدید: فصل متفاوتی رقم خواهیم زد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن لیگ بیست و یکم را با رتبه هفتم به پایان رساند تا برخلاف فصل گذشته، با آرامش خاطر راهی فصل جدید شود. مسعود ابراهیم‌زاده، کاپیتان سبزپوشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد خوب تیمش به‌ویژه در نیم فصل دوم گفت: بله نیم فصل دوم، نیم فصل خوبی برای ذوب آهن بود. اگرچه اشتباهات داوری، امتیازات مهمی را از ما گرفت.

وی ادامه داد: در بعضی از بازی‌ها مستحق کسب سه امتیاز کامل بودیم ولی اشتباهات داوری این اجازه را به ما نداد. در کل بهتر از این هم می‌توانستیم عمل کنیم. در نیم فصل اول با توجه به اینکه کل نفرات تیم به جز من عوض شده بود کار سختی داشتیم. یکی هم آقای قریشی بود که فصل قبل به‌دلیل مصدومیت کم بازی کرده بود. خدا را شکر که تیم همدل شد و توانستیم جان گرفته و نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان ذوب آهن در خصوص تمدید قرارداد تارتار تاکید کرد: این بهترین کار است که یک باشگاه قبل از پایان مسابقات، تکلیف سرمربی تیم را مشخص کند. آقای تارتار نتایج خوبی در ذوب آهن گرفتند. با هدایت ایشان بعد از چند سال که همه چیز برای نتیجه نگرفتن تیم دست به دست هم می‌داد، توانستیم رتبه تک رقمی در جدول داشته باشیم. می‌توانستیم رتبه بهتری را هم کسب کنیم ولی با این برنامه ریزی خوبی که در حال انجام است، امیدوارم که بتوانیم در فصل بعد ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

ابراهیم‌زاده که قرارداد خود با ذوب آهن را دو فصل دیگر تمدید کرد، در مورد این تصمیم گفت: خدا را شکر فصل خوبی برای من بود و انشالله که در فصل بعد عملکرد بهتری هم داشته باشم. ذوب آهن و شهر اصفهان هم مثل خانه من است. هم باشگاه ذوب آهن را دوست دارم و هم با تمام عوامل باشگاه ارتباط خوبی دارم. بعد از اینکه پیشنهاد تمدید به من ارائه شد بدون قید و شرط امضا کردم. امیدوارم که فصل خوبی را در این تیم داشته باشم.

او در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به رسیدن ذوب آهن به جایگاه واقعی خود گفت: با یارگیری‌ای که می‌کنیم فکر می‌کنم اوضاع تیم خیلی خوب شود. شکل اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان مد نظر آقای تارتار هم می‌توانند جذب شوند. با این شرایط به نظرم بتوانیم فصل بسیار موفقی را در لیگ بیست و دوم داشته باشیم و اتفاقات متفاوتی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها