کد خبر : 1829301 | 25 خرداد 1401 ساعت 17:27 | 30.2K بازدید | 21 دیدگاه

از الان نمی‌شود برای قهرمانی صحبت کرد

رفیعی: خوشحال می‌شوم دوباره هفت بپوشم

هافبک جدید پرسپولیس می‌گوید به پوشیدن مجدد شماره هفت علاقه زیادی دارد و باید با علی پروین و باشگاه صحبت کند.

رفیعی: خوشحال می‌شوم دوباره هفت بپوشم

به گزارش "ورزش سه"، رفیعی پس از بستن قرارداد با سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در ابتدا گفت: خیلی برای خودم بابت این موضوع خوشحالم. هواداران هم قبل از این به من محبت داشتند و هم الان که قرارداد را بستم و مطمئنم در ادامه هم این لطف و محبت‌شان خواهد بود و امیدوارم‌ که با تلاش، تمرکز و گرفتن نتایج خوب کنار بقیه بچه‌ها در تیم، محبت‌های‌شان را جبران کنم.

او در خصوص اینکه فصل پیش هم صحبت‌هایی در خصوص حضورش در پرسپولیس مطرح می‌شد بیان کرد: بله پارسال هم بود. به هرحال نقل و انتقالات است و باید همه چیز کنار هم قرار بگیرد و بستر فراهم باشد. فکر می‌کنم امسال بهترین تایم و خوش‌موقع‌ترین زمان برای بازگشت بوده است.

رفیعی در مورد مدت زمان قرارداد و شماره پیراهنش گفت: قرارداد دوساله است. شماره پیراهن را هم هنوز در موردش صحبت نکردم ولی خوشحال می‌شوم که دوباره بتوانم شماره هفت را بپوشم. اول باید از آقای پروین اجازه بگیریم، با باشگاه هماهنگ کنم و اگر هواداران هم این موضوع را دوست داشته باشند، آرزوی من است که این اتفاق بیفتد.

سروش در خصوص اینکه با حضور در پرسپولیس می‌تواند در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی باشد یا خیر گفت: مطمئنا تاثیرگذار است. هرچند حضور در لیست نهایی تیم ملی بیشتر به عملکرد بازیکن مربوط می‌شود و تصمیم سرمربی‌. با شرایطی که پرسپولیس دارد و نگاهی که به این باشگاه است، آن استرس و هیجانی که بازیکن برای عملکرد خوب در خود باشگاه پرسپولیس نیاز دارد، کمک می‌کند که عملکرد بهتر داشته باشی و با عملکرد بهتر شانس حضور در تیم ملی هم بیشتر می‌شود.

او در مورد ارتباطش با هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و حقیقی گفت: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و در زمانی که نبودم هم در فضای مجازی و بیرون وقتی من را می‌دیدند نسبت به برگشت من مشتاق بودند. مطمئنا جواب کسی را در فضای مجازی ندادم و تا امروز که قراردادم رسمی شد اجازه این را نداشتم که به‌صورت حرفه‌ای بخواهم در مورد این قضیه صحبت کنم. یک مقداری برای خیلی‌ها روشن شده بود چون می‌دانستند من به پرسپولیس علاقه دارم و دوست دارم اینجا باشم و شرایط هم فراهم شده بود و حدس می‌زدند.

هافبک پرسپولیس راجع به اینکه انتظارات با این نقل و انتقالات، در این فصل از سرخ‌ها بالا رفته گفت: انتظارات از پرسپولیس همیشه بالا است ولی فکر می‌کنم خریدهای خیلی خوبی داشتیم. به صرف اینکه بازیکنان خوبی دارید نمی‌توانید از الان برای قهرمانی صحبت کنید. من در یک مصاحبه مفصل با باشگاه گفته‌ام که همه ما باید وظایف‌مان را به‌خوبی و تا آنجایی که از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم. در نهایت وقتی همه چیز خوب پیش رود فکر می‌کنم آن موفقیت به‌وجود می‌آید.

دیدگاه‌ها