کد خبر : 1829309 | 25 خرداد 1401 ساعت 18:28 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی حسینی یک تیم کامل هم در اختیار ندارد

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری با 16 غایب!

اردوی 21 روزه تیم ملی وزنه برداری با حضور 7 وزنه بردار از امروز چهارشنبه در گرگان آغاز شد.

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری با 16 غایب!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی وزنه برداری ایران که این روزها وضعیت پیچیده‌ای پیدا کرده، اردوی جدید خود را از صبح امروز در گرگان آغاز کرد. حدود دو هفته پیش بود که 16 ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی در اعتراض به شرایط حاکم بر اردو از‌جمله مسائل مربوط به تغذیه، ریکاوری، حقوق و پاداش، در اقدامی هماهنگ این اردو را ترک کرده و اعلام کردند که تا بهبود شرایط حاضر به شرکت در اردوی تیم ملی نخواهند بود. 
در ادامه این ماجرا و پس از مصاحبه محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی نیز از سمت خود برکنار و پس از چند روز سعید علی حسینی جایگزین او شد. سرمربی جدید تیم ملی نیز فهرست 23 نفره‌ای را برای برگزاری اردوی 21 روزه در شهر گرگان به‌منظور انتخاب نفرات شرکت کننده در بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام کرد که به جز نام ایوب موسوی که در این فاصله دچار مصدومیت شده بود، نام سایر ملی‌پوشان معترض نیز در این فهرست دیده می‌شد. بلافاصله پس از اعلام این فهرست، ملی‌پوشان با انتشار بیانیه‌ای عنوان کردند که با توجه به عدم بهبود شرایط، همچنان حاضر به شرکت در اردوی تیم ملی نیستند.
در نهایت، امروز صبح بود که نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران تحت هدایت سعید علی حسینی با حضور تنها هفت وزنه بردار در گرگان آغاز شد. این هفت وزنه بردار عبارتند از: علی رضا معینی، مسعود چترایی، علی میری، توفیق پوزش، رضا دهدار، علی رضا اسفندیاری و مسعود ممیوند.
بنابراین علاوه بر اینکه هیچ‌یک از وزنه برداران حاضر در اردوی قبلی در این اردو شرکت نکرده اند، محسن دادرس نیز که نامش در فهرست جدید وجود داشت، در این اردو حضور ندارد. از سوی دیگر رضا دهدار که به دلیل انصراف از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی به اردوی قبلی دعوت نشده بود، پس از دعوت شدن از سوی علی حسینی در اردوی گرگان حضور پیدا کرده است. 
سرمربی تیم ملی اعلام کرده که شرکت نکردن ملی‌پوشان در آزمایش کنترل دوپینگ به‌منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات تلقی می‌شود؛ اتفاقی که ممکن است منجر به این گردد که وزنه برداری ایران در اعزام یک تیم کامل به این مسابقات نیز دچار مشکل شود!

دیدگاه‌ها