کد خبر : 1829335 | 25 خرداد 1401 ساعت 22:11 | 76K بازدید | 8 دیدگاه

کشف جدید؛ رقصنده استرالیا دیگر با پرو چه کرد؟(عکس)

دروازه‌‌بان استرالیا بیشتر به‌خاطر حرکات آکروباتیک ویژه‌اش در بازی با پرو مشهور شده، اما حالا یک جنبه جالب دیگر از حرکات عجیب و غریب او شکار شده است.

کشف جدید؛ رقصنده استرالیا دیگر با پرو چه کرد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اندرو ردمین، دروازه‌بان تعویضی تیم ملی استرالیا، که در ضربات پنالتی دیدار تیمش مقابل پرو درخشید و عامل صعود استرالیایی‌ها به جام جهانی شد به‌خاطر حرکات آکروباتیک عجیبش روی خط دروازه به چهره‌ای جهانی تبدیل شده. اما علاوه بر این حرکات آکروباتیک برای بر هم زدن آرامش روانی بازیکنان پرو، او در آن بازی کارهای عجیب دیگری هم کرده بود.

در تصاویری که در گرماگرم مسابقه دیده نشده بود، اما اخیرا مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته؛ ردمین درحالی دیده می‌شود که یادداشت‌های مخصوص پنالتی دروازه‌بان پرو را از درون دروازه برداشته و به بیرون پرتاب می‌کند.

دو تیم استرالیا و پرو در ورزشگاه احمد بن علی قطر به مصاف هم رفتند تا تکلیف سی و یکمین تیم راه‌یافته به جام جهانی مشخص شود. کار در نهایت به ضربات پنالتی کشید تا تکلیف پیروز را این ضربات مشخص کنند. استرالیا در ضربات پنالتی به پیروزی رسید ولی اندرو ردمین سنگربانی که توسط گراهام آرنولد در واپسین دقایق مسابقه و تنها برای حضور در ضیافت پنالتی‌ها به میدان فرستاده شد حالا به قهرمانی جهانی تبدیل شده است.

اولین عامل معروف شدن اندرو ردمین حرکات آکروباتیک و رقص‌ او روی خط دروازه استرالیا بود. اقدامی که برای بر هم زدن آرامش روانی بازیکنان پرو انجام شد و از قضا موفق هم بود. اما حالا مشخص شده که این تنها اقدام عجیب ردمین نبوده.

1721629

در تصاویری که اخیرا مورد توجه قرار گرفته، ردمین در حالی دیده می‌شود که پیش از شروع ضربات پنالتی دو تیم، بطری آب دروازه‌بان پرو را از درون دروازه برداشته و بیرون می‌اندازد. بطری آبی که از قضا حاوی کاغذی است که نام پنالتی‌زن‌های استرالیا و یادداشت‌هایی درباره آنها روی آن نوشته شده.

1721630

دیدگاه‌ها