کد خبر : 1829354 | 26 خرداد 1401 ساعت 09:28 | 112.3K بازدید | 36 دیدگاه

رئیس باشگاه فاش کرد؛

جزئیاتی جدید از بدترین خبر سال برای رئال مادرید!

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید با جزئیات در مورد عدم انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه صحبت کرد.

جزئیاتی جدید از بدترین خبر سال برای رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید تردیدی در مورد انتقال کیلیان امباپه با رئال مادرید وجود ندارد، این بازی به یکباره نظر خود را تغییر داده و برای قراردادی جدید و سه ساله با پاری سن ژرمن به توافق رسید. این حرکت باعث بهت مدیران و هواداران رئال مادرید شد و حالا فلورنتینو پرز حدود یک ماه بعد از منتفی شدن این خرید بزرگ، در مورد تغییر نظر کیلیان امباپه توضیحاتی ارائه داده است.

عدم جذب کیلیان امباپه: "رویای کیلیان بازی برای رئال مادرید بود. ما در آگوست سال گذشته می‌خواستیم این انتقال را نهایی کنیم، اما پاری سن ژرمن اجازه نداد. او مدام می گفت که می خواهد برای مادرید بازی کند و حدود 15 روز قبل از تمدید، شرایط تغییر کرد که از یک طرف به دلیل فشار سیاسی و از طرف دیگر اقتصادی بود. امباپه احساس کرد گیر افتاده و به همین دلیل، راحت ترین راه حل برای فرار از شرایط، همین تمدید قرار بود. 

1717535

آنها به ما گفتند که تصمیم امباپه تغییر کرده و در این شرایط دیگر نیازی به فکر کردن نیست. این تصمیم من را شوکه کرد، اما فوتبال یک ورزش جمعی است و هیچ کس نمی تواند متفاوت باشد. همچنین موارد دیگری مانند پیشنهاد رهبری مدیریت باشگاه پاریس نیز به او داده شده بود. پس ما گفتیم این امباپه ای نیست که من می خواستم جذب کنم و او حالا یک نفر دیگر شده که باید رویای خود را تغییر دهد.

او خیلی جوان است و نباید فراموش کرد چنین فشاری روی همه ما تأثیر می گذارد. رئیس جمهور فرانسه با او تماس گرفته و فردی با این سن و سال تحت تأثیر قرار می گیرد. اگرچه خیلی منطقی نبود که رئیس جمهور چنین کاری انجام دهد و در فرانسه باشگاه‌های دیگری نیز وجود دارد. رئیس‌جمهور می‌خواهد این کشور پیشرفت کند، اما او می‌تواند شرایط را برای تیم های دیگر نیز فراهم کند. زین الدین زیدان به رئال مادرید آمد، کریم بنزما بازیکن بزرگی است... نمی دانم چرا این اتفاقات رخ داد.

در نهایت تصمیم کیلیان امباپه تغییر کرد. چیزهای جدیدی به او پیشنهاد می کنند، او را تحت فشار قرار می دهند و حالا او یک فوتبالیست دیگر است. هیچ کس در رئال مادرید بالاتر از باشگاه نیست. امباپه یک بازیکن بزرگ است و شاید بتواند بیشتر از دیگران موفق شود، اما فوتبال یک ورزش جمعی است و ما ارزش ها و اصولی داریم که نمی توانیم آنها را تغییر دهیم. من امباپه را دوست دارم و او برای آمدن به رئال مادرید تلاش کرد، اما این فشار باعث شد او تصمیم خود را تغییر دهد و این کار آسانی نیست. فکر می کنم مادرش می خواست که او به رئال مادرید بیاید زیرا این آرزوی دوران کودکی اش بود. می گویند مادر امباپه ناراحت و خجالت زده است."

1716162

فشارهای عجیب روی کیلیان امباپه: "قرارداد امباپه تمدید شد و به هر دلیلی نظرش تغییر کرد. رئیس جمهور، شهردار پاریس، آسان نیست که شما بتوانید جدا شوید. سپس از قطر چیزهایی به شما پیشنهاد می شود که دیوانه وار است و تاثیر عجیب بر شرایط ورزشی یک بازیکن می گذارد.

امباپه یک خواننده یا بازیگر سینما نیست، او بازیکن تیم است و در یک تیم همه برابر هستند. هیچ کس بالاتر از دیگران نیست. کیلیان در تمام عمرش گفته بود که رویایش بازی کردن برای مادرید است و در نهایت ... او روزهای بسیار بدی را سپری کرد."

عدم توافق با ارلینگ هالند: "ما بهترین شماره 9 جهان را در اختیار داریم و قرار نبود هالند را بیاوریم تا او را روی نیمکت داشته باشیم، درست است؟ بند جذب هالند برای دو سال دیگر؟ خواهان تشکیل تیم جدید با جوانان فعلی و چند بازیکن دیگر هستیم."

1623105

جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید: "با مرور زمان همه افراد این تصمیم را پذیرفتند و راموس نیز کاری که باید، انجام داد. سرخیو یکی از بزرگ ترین بازیکنان رئال مادرید و از بزرگ ترین مدافعان تاریخ فوتبال است و من گل او در فینال لیسبون را فراموش نمی کنم."

انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسا: "او بازیکن آزاد محسوب نمی شود، اما به نظر من کیفیت لواندوفسکی خیلی خوب است. اگر لواندوفسکی بتواند به بارسلونا بیاید خیلی خوب می شود و چنین انتقال هایی باعث پیشرفت کل لیگ خواهد شد."

جدایی لیونل مسی از بارسلونا: "مارسلو هم با گریه از رئال مادرید خداحافظی کرد، آنها انسان هستند و احساساتی می شوند. من ناراحت هستم، زیرا ستاره‌های بزرگ جدا می شوند و بازیکنان جدیدی می آیند. هر وقت بارسلونا و رئال مادرید در شرایط خوبی باشند، فوتبال دنیا خوشحال است."

1710046

دیدگاه‌ها