کد خبر : 1829397 | 26 خرداد 1401 ساعت 15:10 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

گزینه‌های جذاب طلایی‌پوشان

نقل‌‌و‌انتقالات سپاهان در گروی امضای مورایس

با وجود از دست دادن چندین بازیکن، طلایی‌پوشان بعد از قرارداد با سرمربی، قرارداد بازیکن‌های جدید را هم منعقد می‌کنند.

نقل‌‌و‌انتقالات سپاهان در گروی امضای مورایس

به گزارش «ورزش سه» در حالی که تا این لحظه سه بازیکن اصلی سپاهانی ها در فصل گذشته به سرخابی‌های پایتخت پیوستند، هواداران طلایی پوشان در انتظار ورود رسمی تیمشان به بازار نقل و انتقالات هستند.
بعد از امضای قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز هم باشگاه استقلال از عقد قرارداد با سجاد شهباززاده خبر داد. موضوعی که باعث می‌شود هواداران تیم اصفهانی بیش از پیش نگران اسکواد تیمشان در فصل آینده باشند.
با این حال پیشرفت مذاکرات باشگاه سپاهان با ژوزه مورایس و حضور مربی پرتغالی در اصفهان نوید این را می دهد که بلافاصله پس از عقد قرارداد با این سرمربی مشهور شاهد به خدمت گرفتن ستاره های جدید توسط طلایی پوشان دیار زاینده رود باشیم.
رامین رضاییان، روزبه چشمی، گادوین منشا، آرمین سهرابیان و سعید صادقی بازیکنانی هستند که تا این لحظه در لیست خرید سپاهان برای لیگ بیست و دوم قرار دارند و باید منتظر ماند و دید باشگاه سپاهان با کدام یک از این بازیکنان موفق به ثبت قرارداد می‌شود.
طبیعتاً امضای قرارداد بازیکنان جدید پیش از رسمی شدن قرارداد سپاهانی‌ها با سرمربی شان غیر منطقی به نظر می رسد اما آنچه مشخص است مدیران باشگاه سپاهان تا حدود زیادی بازیکنان مدنظرشان برای فصل آینده را انتخاب کرده‌اند و حتی مذاکرات خوبی را هم با آن‌ها داشته‌اند و بعد از مسجل‌شدن حضور مورایس روی نیمکت، از قراردادهای بازیکنان هم رونمایی خواهد شد؛ کمااینکه فصل گذشته هم تا آخرین لحظه خبری از قراردادها نبود تا اینکه باشگاه سپاهان تصاویر انعقاد قرارداد با بازیکنانی چون احمدزاده و مغانلو را منتشر کرد.

دیدگاه‌ها