کد خبر : 1829401 | 26 خرداد 1401 ساعت 15:24 | 9.6K بازدید | 9 دیدگاه

نمی‌توان گفت پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود؛

اکبرپور: باید سرمربی استقلال زودتر معرفی شود

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم زمان بسیار کمی برای برطرف کردن ضعف‌هایش دارد.

اکبرپور: باید سرمربی استقلال زودتر معرفی شود

به گزارش "ورزش سه" استقلال، قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر هنوز سرمربی ندارد. علیرضا اکبرپور در این مورد به خبرنگار ما گفت: هرچه که زمان می گذرد و کادر مربیگری معلوم نمی شود؛ بازیکن هم گرفته نمی شود. ضعف های تیم بر طرف نمی شود و برعکس آن تیم های دیگر یار می گیرند. 
او در مورد اینکه در این مقطع مربی داخلی می تواند کمک کند یا خارجی ادامه داد: مربی خارجی باید توانمند و رزومه دار باشد که کمک کند و اگر ما در مورد مربی داخلی صحبت کنیم شاید به بعضی ها بر بخورد و بگویند ما فقط مربی خارجی می‌خواهیم‌. این وسط زمان ما کم است و باید زمان داشته باشی تا یک انتخاب خوب انجام بدهی. باید سریع تکلیف تیم را مشخص کنیم. به یک شکلی مربی قبلی از استقلال جدا شد که انتخاب مربی جدید سخت شد. باید یک مربی‌ای بیاوریم که در شان نیمکت استقلال باشد.
او در مورد منتفی شدن حضور الکس نوری در استقلال ادامه داد: نظری ندارم. چون زیاد شناختی نسبت به آقای نوری نداشتم و نمی دانم چرا شرایط به شکلی پیش رفت که حضور ایشان منتفی شد.
پیشکسوت استقلال در مورد خرید های پرسپولیس و اینکه می تواند قهرمانی را از استقلال پس بگیرد یا خیر گفت: فوتبال اینگونه نیست که شما فکر کنید وقتی همه خوب ها را دور هم جمع کردی قطعا قهرمان می‌شوی. با این حال زمینه قهرمان شدن، داشتن نفرات خوب و نیمکت قوی چه از لحاظ مربی و چه بازیکن است. دلیل نمی شود چون پرسپولیس چند ستاره خریده قهرمان شود. مهم هماهنگی در یک تیم است.
اکبرپور در پایان در مورد شکست تیم ملی مقابل الجزایر عنوان کرد: تیم ملی ما باید یک مربی قدر و توانمند داشته باشد. در بازی های آسیایی هم که می گویند تیم ملی بدون باخت بوده ولی وقتی به یک تیم خوب مثل کره خوردیم؛ باختیم. در بازی دوستانه با تیم دوم الجزایر هم شکست خوردیم و به نظرم تیم ملی بدون برنامه بود.

دیدگاه‌ها