کد خبر : 1829439 | 26 خرداد 1401 ساعت 20:15 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

بازی دوستانه سیتی-بارسا؛ بعد از شروع فصل جدید

منچسترسیتی بعد از شروع فصل آینده لیگ برتر یک بازی دوستانه با بارسلونا در نوکمپ خواهد داشت.

بازی دوستانه سیتی-بارسا؛ بعد از شروع فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، نشریه انگلیسی اتلتیک گزارش داد که منچسترسیتی بعد از شروع فصل 2022-2023 و در حالی‌که مدتی از شروع فصل گذشته، به اسپانیا سفر می‌کند تا در یک بازی دوستانه عجیب به مصاف بارسلونا برود. دیدار دوستانه‌ای که به میزبانی بارسا و در استادیوم نوکمپ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دیدار دو تیم برای روز 24 آگوست، 2 شهریور، برنامه‌ریزی شده است. این مسابقه یک بازی خیریه خواهد بود که برای مبارزه با بیماری ALS و کمک به جمع اعانه برای بیماران مبتلا به آن برگزار می‌شود. مسابقه دو تیم رسما به یادبود کارلسوس اونزوئه، بازیکن سابق و دستیار سرمربی سابق این تیم، برگزار خوهد شد.

1721790

این بازی قرار بود تابستان گذشته بین دو تیم برگزار شود ولی اپیدمی کرونا باعث شد سفر به اسپانیا برای منچسترسیتی غیرممکن شود. در نتیجه مسابقه به تعویق افتاد.

درحالی‌که در فصل پیش رو، با توجه به برگزاری جام جهانی در میانه فصل، شاهد ترافیک شدید مسابقات برای باشگاه‌های بزرگ خواهیم بود، برگزاری یک بازی دوستانه با یک تیم بزرگ، عجیب به نظر می‌رسد و بدون‌شک با نارضایتی بازیکنان روبه‌رو خواهد شد. هنوز مشخص نیست پپ گواردیولا و ژاوی هرناندز، سرمربی‌های دو تیم در این‌باره چه نظری خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها