کد خبر : 1829450 | 26 خرداد 1401 ساعت 22:37 | 42.7K بازدید | 1 دیدگاه

دشمن آرژانتینی ایکاردی به دنبال خرید باشگاه

ماکسی لوپز، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، عضو کنسرسیومی است که برای خرید باشگاه انگلیسی بیرمنگام‌سیتی تلاش می‌کند.

دشمن آرژانتینی ایکاردی به دنبال خرید باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، ماکسی لوپز، یکی از ستاره‌های سابق و محبوب فوتبال آرژانتین که سابقه بازی در باشگاه‌های میلان و سامپدوریا را دارد، از اعضای کنسرسیومی است که به دنبال خرید باشگاه انگلیسی بیرمنگام‌سیتی است.

این مهاجم آرژانتینی اخیرا و در 38سالگی کفش‌ها را آویخت و با فوتبال خداحافظی کرد. او فصل گذشته، آخرین سال دوران فوتبالی‌اش را در لیگ سری سی ایتالیا و در تیم سامبندتزه سپری کرد. حالا به نظر می‌رسد لوپز که دیگر در میادین فوتبال، پا به توپ دیده نخواهد شد؛ قصد دارد از پس‌انداز خود برای سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال استفاده کند.

1721805

رسانه‌های آرژانتینی گزارش دادند که ماکسی لوپز از اعضای کنسرسیومی است که برای خرید باشگاه انگلیسی بیرمنگام‌سیتی تلاش می‌کند. کریستین کودوما، تاجر ثروتمندی است که در این کنسرسیوم با ماکسی لوپز شریک شده.

بیرمنگام‌سیتی در حال حاضر یک دسته پایین‌تر از لیگ برتر جزیره، در چمپیونشیپ، حضور دارد اما به صعود به لیگ برتر امیدوار است. مالک فعلی این باشگاه، پل سوئن و شرکت بیرمنگام اسپورتز هولدینگ است اما بر اساس گزارش‌ها پیشنهاد 50 میلیون یورویی از سوی ماکسی لوپز و شرکایش برای خرید بیرمنگام‌سیتی کافی خواهد بود.

ماکسی لوپز عمده دوران فوتبال باشگاهی‌اش را در ایتالیا سپری کرده و سابقه بازی در تیم‌های کاتانیا، میلان، سامپدوریا، کیه‌وو، تورینو، اودینزه و کورتونه را دارد.

یکی دیگر از دلایل شهرت ماکسی لوپز این است که او شوهر سابق واندا نارا، همسر فعلی مائورو ایکاردی است. زمانی که ماکسی لوپز و ایکاردی در سامپدوریا همبازی بودند، واندا نارا، از لوپز جدا شد تا با مائورو ایکاردی ازدواج کند.

دیدگاه‌ها