کد خبر : 1829465 | 27 خرداد 1401 ساعت 11:39 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

باید از مهدوی کیا حمایت کرد

زواری: به خاطر اشتباهات خودمان حذف شدیم

بازیکن تیم امید می‌گوید توجیهی برای حذف ندارند اما به خوبی هم از این تیم حمایت نشد.

زواری: به خاطر اشتباهات خودمان حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه چند روز از حذف تلخ تیم ملی امید می‌گذرد این مسئله هنوز هم برای فوتبال‌دوستان موضوعی ناراحت کننده است. محمدحسین زواری مدافع تیم امید در اینباره به خبرنگار ما گفت: همانطور که همه می دانند ما بازی دوستانه و اردوهای مناسبی نداشتیم‌. اگر تیمی به دنبال موفقیت است باید بازی دوستانه خوب داشته باشد. درست است که ما با تیم های لیگ برتری بازی کردیم ولی هیچ چیز به اندازه‌ی بازی‌های خارجی کمک نمی کند.

او ادامه داد: باید به کشورهای همسایه می رفتیم و در خارج از ایران بازی می کردیم و با جو بازی ها بیشتر آشنا می شدیم. به نظر من برنامه ریزی کمی خوب نبود. برای حذف ما توجیه نیست چون چنین اتفاقی نباید می افتاد ولی اگر بروید بازی ها را ببینید ما از حریفان در هر سه بازی برتر بودیم. نداشتن تجربه باعث شد که به نتایج دلخواه نرسیم. هر اتفاقی هم افتاد به دلیل  اشتباهات خودمان بود وگرنه تیم‌های حریف آنقدر قدر نبودند که بخواهند پیروز شوند یا از ما مساوی بگیرند.

او در مورد حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید ادامه داد: باید از آقا مهدی حمایت کرد اگر می خواهند تیم به المپیک برود باید این هجمه ها قطع شود. آقای مهدوی کیا تیمی را برده بود که بتوانیم در المپیک هم با همان تیم شرکت کنیم. هدف اصلی همه ما المپیک است. با یک برنامه ریزی خوب و حفظ آقا مهدی و کادر خوبشان حتما می توانیم به المپیک صعود کنیم.

زواری که در صنعت نفت آبادان توپ می زد در مورد برنامه اش برای فصل آینده افزود: قراردادم با صنعت تمام شده است. شرایط آنجا هم معلوم نیست و بلاتکلیف هستند. اگر میل خودم باشد دوست دارم بمانم، آبادان هم شهر خوبی است. اگر شرایط مناسب باشد می مانم اگر نه بین پیشنهاداتی که دارم یک تصمیم خوب می گیرم.

دیدگاه‌ها