کد خبر : 1829466 | 27 خرداد 1401 ساعت 11:48 | 7.5K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس از ابتدا شرایط سختی داشت

آشوبی: قضاوت شدن اسکوچیچ برایم عجیب است

بازیکنان سابق و طرفداران پرسپولیس از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات رضایت کافی دارند.

آشوبی: قضاوت شدن اسکوچیچ برایم عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بسیار فعال در نقل و انتقالات حاضر شده و بعد از جذب بازیکنانی مثل پورعلی گنجی، بیرانوند، اسماعیلی فر و ... حالا به دنبال تمدید قراردادها است تا با قدرت پا به میادین بگذارد.

فرزاد آشوبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس با جذب این نفرات روند فوق‌العاده‌ای را دنبال می کند و بخش بزرگی از یک تیم مدعی همین زمانی است که آن ها اقدام به جذب بازیکن خواهند کرد و اینکه در تمدید بازیکنان موفق هستند، این خبر خوبی است و می توان امیدوار بود که امسال پرسپولیس را با شرایطی بهتر ببینیم.

او در مورد اینکه بعد از ۵ سال قهرمانی پرسپولیس چه کم و کاستی نسبت به استقلال داشت، عنوان کرد: پرسپولیس از ابتدای این فصل شرایط سختی را سپری کرد. از پنجره بسته و محدودیت هایی که داشت بگیرید تا جدایی بازیکنان بسیار تاثیرگذار و با کیفیت. ضمن اینکه در لیستی که اعلام شده بود موفق به جذب تمامی نفرات نشدند.

او ادامه داد: بخشی از موفقیت یک تیم زمان پیش فصل و برنامه ریزی مناسب برای جذب بازیکن و تمرینات خوب است. پرسپولیس سال گذشته شرایط خاصی داشت و بلافاصله بعد از پایان لیگ مجبور شد در مسابقات آسیایی حضور داشته باشد و این موضوع زمان ریکاوری را از بازیکنان سلب کرد و این مشکل خودش را در طول فصل نشان داد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد خروجی های این تیم از جمله رضاییان، لک و آقایی نظرش را اینگونه بیان کرد: عملکرد یک بازیکن با کیفیتی که به نمایش می گذارد تاثیر بزرگی در جمع بندی و به نتیجه رسیدن کار و یا عدم همکاری با آن بازیکن دارد. علی رغم آنکه این بازیکنان بسیار بزرگ و باکیفیت هستند ولی از لحاظ عملکرد می‌توانستند در فصل قبل نمایش بهتری از خود به جا بگذارند. در هر حال این آمدن ها و رفتن‌ها بخش جدایی ناپذیر فوتبال است و به مقدار زیادی به عملکرد بازیکنان بستگی دارد‌.

آشوبی در پایان در مورد شرایط تیم ملی افزود: اگر قرار است آقای اسکوچیچ را بسنجیم باید ببینیم چه چیزی را در اختیار ایشان گذاشتیم و فراهم کردیم و متناسب با آن سطح انتظارات را تعیین کنیم. تیم ملی ما برای برنامه ریزی دچار مشکلات است. در این شرایط چقدر می توان از مربی انتظار داشت؟ سایر عوامل به وظایف خود عمل نمی کنند و اینکه فقط سرمربی را مورد قضاوت قرار دهیم بی معنی است. خیلی برایم عجیب است با هرگونه نتیجه ای سریعا ایشان مورد ناملایمت واقع می شود.

دیدگاه‌ها