کد خبر : 1829469 | 27 خرداد 1401 ساعت 12:01 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

ده گل هم بخوریم چیزی از دست نمی دهیم

پنجعلی: اینگونه صعود به دور بعد جام‌جهانی ممکن نیست

پیشکسوت پرسپولیس مدیر مدارس فوتبال این باشگاه شده و معتقد است وظیفه سنگینی دارد.

پنجعلی: اینگونه صعود به دور بعد جام‌جهانی ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی مدیر مدارس تیم پرسپولیس در این باره به خبرنگار ما گفت: حکم را به من داده اند اما مستلزم این است بستر فراهم بشود چون کار واقعا حساس است. آکادمی های پرسپولیس در سراسر کشور وجود دارد، پرسپولیس تیم بزرگی است و کیفیتش باید بالا باشد و ما به هرحال باید یکسری بچه های رزومه دار که خاک خورده پرسپولیس هستند را جذب کنیم و به آن ها مأموریت بدهیم بروند استعداد ها را شناسایی کنند. پروسه خیلی سنگینی است و مستلزم این است واقعا حمایت شود.

او در مورد اینکه برای انجام این کار منابع مالی و اسپانسر دارند یا خیر ادامه داد: باید بودجه ما تعریف شود و پیگیر اسپانسر هم هستیم چون وسعت کار زیاد است کسانی را می خواهیم که واقعا نخبه ها را پیدا کنند و بتوانیم آن ها را جذب کنیم تا کارگشا باشند تا بتوانیم آن ها را در بدنه تیم استفاده کنیم، فعلا شروع کار است. ما دنبال بودجه و اسپانسر هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد فعال بودن این تیم در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من باشگاه خیلی بازیکنان خوبی جذب کرده. فکر می کنم از لحاظ مالی دست باشگاه باز است و بازیکنان محوری را جذب کرده است.

پنجعلی در پایان در مورد شکست تیم ملی در بازی دوستانه با الجزایر افزود: واقعیتش این است در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست. باید با تیم هایی بازی کنیم که روی ما فشار بیاورند و نقاط ضعف و قوت را کادر فنی متوجه شود. ما در بازی های دوستانه ۱۰ گل هم بخوریم چیزی را از دست نمی دهیم. مستلزم این است این تعداد بازی ها زیاد شود و باید از این به بعد با تیم های قوی تر بازی کنیم.

او ادامه داد: اگر اینگونه باشد شاید به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم ولی با این وضعیت نه. چون بچه ها باید با هم هماهنگ شوند و کادرفنی این فرصت را داشته باشد ترکیب را جابجا کند و همه را بشناسد با انجام یک بازی این اتفاق نمی افتد. بچه ها همه خوب و لژیونر هستند اما دیدیم که کیفیت خودشان را نتوانستند نشان بدهند و دلیلش هم این است کمتر کنار هم بازی کردند.

دیدگاه‌ها