کد خبر : 1829476 | 27 خرداد 1401 ساعت 12:39 | 53.9K بازدید | 35 دیدگاه

پروین جام‌های تاریخی پرسپولیس را پس می‌دهد!

بسیاری از جام‌های قهرمانی پرسپولیس در خانه علی پروین است.

پروین جام‌های تاریخی پرسپولیس را پس می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات جالب توجه در مورد جام‌های قهرمانی پرسپولیس در دهه‌های گذشته وجود نداشتن بسیاری از آنها در باشگاه پرسپولیس است.

یکی از افرادی که جام‌های زیادی از پرسپولیس را نزد خود نگه داشته علی پروین است. شماره ۷ پرافتخار سرخ‌ها جام‌ها را به خانه می‌برده و حالا تعداد جام‌های قرار داده شده در باشگاه بسیار کمتر از افتخارات قرمزها است.

رضا درویش در خصوص این جام‌ها که در خانه پروین است گفت: "جا دارد از زحمات آقای پروین تشکر کنیم. باشگاه یک جایی را تعبیه می‌کند که موزه باشگاه پرسپولیس باشد و جام‌ها به آنجا برود. این موزه که درست شد ایشان هم گفته‌اند جام‌هایی را که در خانه‌اش دارد به باشگاه خواهد فرستاد."

البته بحث احداث موزه و بازگردانده شدن جام‌ها به باشگاه مربوط به امروز نیست و مدیران زیادی چنین پروژه‌ای را در سر داشتند اما احتمالا مشکلات عمده و بزرگتر مانع از چنین کارهایی شده و باید دید آیا این بار واقعا جام‌ها به باشگاه تحویل داده می‌شود یا خیر.

پرسپولیس در دوره علی پروین ۶ قهرمانی لیگ باشگاه‌های تهران و ۲ قهرمانی جام حذفی تهران، ۳ قهرمانی لیگ آزادگان و ۳ قهرمانی جام حذفی ایران را به دست آورد.

دیدگاه‌ها