کد خبر : 1829477 | 27 خرداد 1401 ساعت 12:45 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

توصیه قطبی به اسکو: پوست کلفت باش!

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران می‌گوید اسکوچیچ باید پوست کلفت باشد و به انتقادات توجه نکند.

توصیه قطبی به اسکو: پوست کلفت باش!

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران است که این روز ها پس از ترک شیجیاژوانگ هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است؛ او در آخرین بازی ها ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و با وجود ناکامی در صعود به جام جهانی آفریقای جنوبی، برای جام ملت ها نیز سرمربی تیم ملی ماند.

قطبی که به پشتوانه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر توانسته بود پست سرمربیگری تیم ملی را بگیرد، در دوره کاری خود کم و بیش مورد انتقاد بود و در نهایت زمانی که این انتقادات با حذف تیم ملی از جام ملت ها به اوج خود رسید، جایگاه سرمربیگری تیم ملی را از دست داد و چندی بعد کارلوس کی‌روش به جای او بر این صندلی جلوس کرد.

قطبی حالا در گفت‌وگویی که در برنامه ورزشگاه شبکه پنج انجام داده درباره پست سرمربیگری تیم ملی و به خصوص موقعیت دراگان اسکوچیچ اظهار نظر جالبی داشته و به نوعی از این سرمربی کروات حمایت کرده و از او خواسته تا "پوست کلفت" باشد.

1721130

قطبی گفته است: اسکوچیچ باید پوست کلفت باشد. می‌دانم افراد زیادی صحبت های مختلفی کرده‌اند اما باید محکم بایستد و تلاش کند و تمرکزش را برای تیمش بگذارد و به صدا ها و اطرافش توجه نکند چون اگر روی کار خودش تمرکز نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد.

دیدگاه‌ها