کد خبر : 1829482 | 27 خرداد 1401 ساعت 13:20 | 63.5K بازدید | 12 دیدگاه

پوگبا: مشکلم با مورینیو از عکس با همسرم شروع شد!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی، پس از ترک منچستریونایتد از دلیل درگیری‌اش با ژوزه مورینیو پرده برداشت.

پوگبا: مشکلم با مورینیو از عکس با همسرم شروع شد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان این فصل به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شد. 
این هافبک فرانسوی در طول دوران حضورش در اولدترافورد با حواشی بسیاری روبرو شد و علیرغم درخششی که  در تیم ملی کشورش داشت و با این تیم قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شد، نتوانست عملکردی مشابه در لیگ برتر و در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد. 
او ابتدا رابطه خوبی با مورینیو داشت و نمایش خوبی هم تحت هدایت این مربی پرتغالی ارائه کرد اما رفته رفته این رابطه تیره و تار شد و به مصاحبه این دو علیه یکدیگر انجامید. 

 

1721838


پوگبا در مستند آمازون پرایم درباره دوران دلیل خراب شدن رابطه خوبی که با مورینیو داشت گفت:« همه چیز از زمانی شروع شد که من دچار مصدومیت شدم و به او گفتم که برای طی کردن روند درمانم به میامی خواهم رفت تا در آنجا تحت نظر پزشکان باشم.»
این بازیکن فرانسوی با اشاره به اتفاقاتی که در آن بازه زمانی رخ داد اضافه کرد:« یک پاپاراتزی تصویری از زولای (همسر پوگبا) و من گرفت. این عکس به دست ژوزه رسید و او آن را برای مینو رایولا ارسال کرد. من از این کار اصلا خوشم نیامد. او گفت که وقتی تیمش در حال تلاش است، من به تعطیلات رفته‌ام.»
او درباره واکنشی که به این اظهارات مطرح شده داشت گفت:« من به مورینیو گفتم این حرف‌های را جدی می‌زنی؟ من مصدوم هستم. اینجا سه بار در روز تمرین می‌کنم. فکر کردی من چه شخصیتی هستم؟ این که با مربی تیمم به مشکل بخورم اتفاق جدیدی برای من بود.»

دیدگاه‌ها