کد خبر : 1829487 | 27 خرداد 1401 ساعت 13:49 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین تصاویر از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

کاشت بذر چمن در استادیوم شهید وطنی به پایان رسیده است و حالا همه منتظر هستند در روزهای آتی زمین استادیوم شهید وطنی سبز شود.

آخرین تصاویر از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، بذر کاشته شده در استادیوم شهید وطنی یکی از بهترین بذرهای چمن موجود در کشور است اما این استادیوم زمانی برای میزبانی از بازی های نساجی آماده می شود که چمن رویش شده از سطح مقاومتی خوبی برای برگزاری بازی ها برخوردار شود. البته چون عملیات کاشت چمن در استادیوم شهید وطنی کمی دیر صورت گرفت شاید در چند هفته ابتدایی بار دیگر نساجی مجبور به برگزاری بازی های خانگی در خارج از استان شود. نساجی در فصلی که گذشت بازی های خانگی خود را در 6 استان برگزار کرد و در هفته پایانی چون نتوانست به جز استادیوم پاس استادیوم دیگری برای میزبانی از بازی با تراکتور به سازمان لیگ معرفی کند این دیدار برگزار نشد و نتیجه آن 3-0 به سود تیم تراکتور اعلام شد.

با تاکید صورت گرفته از سوی رییس جمهور و هم چنین پیگیری وزیر ورزش و هم چنین حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی اینروزها در سه شیفت دنبال می شود و به نظر می رسد پیش از شروع بازی های لیگ برتر این عملیات به پایان برسد. زیر سازی در زمین و کاشت چمن و هم چنین بالا بردن ظرفیت استادیوم شهید وطنی از جمله اقداماتی بوده که در این استادیوم انجام شده است. همان طور که اشاره شد شاید نساجی در هفته های ابتدایی به دلیل پایین بودن سطح مقاومت چمن در برابر استوک های بازیکنان مجبور به انجام بازی های خانگی خود در خارج از استان شود اما با توجه به اقدامات صورت گرفته در استادیوم شهید وطنی در فصل جدید مشکلی برای میزبانی از بازی های لیگ برتر نخواهد داشت.  

1721841
1721842

استادیوم شهید وطنی همزمان با استادیوم اختصاصی تیم مس رفسنجان در دست بازسازی قرار گرفت اما استادیوم تیم مس در هفته های پایانی لیگ برتر میزبان بازی ها مس بود اما استادیوم شهید وطنی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

دیدگاه‌ها