کد خبر : 1829507 | 27 خرداد 1401 ساعت 17:05 | 4.4K بازدید | 5 دیدگاه

برای بررسی نقاط ضعف به باشگاه رفته بودم؛

بختیاری‌زاده دوباره مربی استقلال خوزستان می‌شود؟

بازیکن سابق تیم ملی و استقلال با انتشار یک استوری توضیحاتی درباره دلیل حضورش در باشگاه استقلال خوزستان ارائه کرده است.

بختیاری‌زاده دوباره مربی استقلال خوزستان می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده که فصل قبل تا انتهای نیم فصل اول هدایت تیم استقلال خوزستان را بر عهده داشت و البته نتاج خوبی نیز با این تیم کسب کرده بود، به یکباره در شروع نیم فصل دوم لیگ یک جای خود را به داوود مهابادی داد تا شروعی باشد برای ناکامی های آبی های خوزستان در ادامه راه.
او امروز با انتشار استوری در صفحه شخصی خود نوشت حضور من در باشگاه به عنوان گزینه سرمربی گری نبود بلکه به عنوان فرزند فوتبال خوزستان برای شناخت ضعف ها و دلایل شکست‌های فصل پیش بود. البته که با توجه به نتایج این مربی در فصل گذشته، احتمالا این حضور می‌تواند شروعی برای بازگشت بختیاری‌زاده به راس کادر فنی آبی‌پوشان خوزستانی باشد.


محتوای استوری سهراب بختیاری‌زاده به شرح زیر است:
به حرمت طرفداران و به احترام مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان در جلسه روز گذشته شرکت کردم. البته باید اشاره کنم حضور بنده نه بعنوان یک گزینه بلکه به عنوان فرزند فوتبال خوزستان که افتخار کاپیتانی و مربی گری این مجموعه را در کارنامه خود دارم شرکت کردم. لازم به ذکر است باید اشاره کنم دلیل برگزاری این جلسه پیدا کردن ضعف ها بخصوص دلایل شکست‌ها و ناکامی تیم در نیم فصل دوم سال گذشته بود. البته اینجانب همانگونه که خدمت مدیریت محترم عرض کردم سه عامل عدم حمایت از کادر فنی، عدم هماهنگی بین همه ارکان مجموعه و نداشتن امکانات اولیه سخت افزار مانند محل تمرین مناسب، از مهمترین ضعف های سال گذشته بود که خوشبختانه همه عزیزان با این نظرات موافق بودند. در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای باشگاه استقلال خوزستان که امیدوارم در فصل جدید به مانند تیم های ملوان و مس کرمان که با برنامه ریزی مناسب و حمایت از کادر فنی بومی خود به لیگ برتر راه پیدا کردند، استقلال خوزستان هم با حمایت از کادر فنی خود و ایجاد فضایی حرفه ای برای رسیدن به سطح اول فوتبال کشور گام بردارد.
به امید روزهای زیبا برای فوتبال خوزستان

1721861

دیدگاه‌ها