کد خبر : 1829511 | 27 خرداد 1401 ساعت 17:23 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

می توانید در 36 سالگی از 25 سالگیتان هم بهتر باشید

شیری: مسئله میانگین سنی در تیم ما تأثیری نداشت

حامد شیری کاپیتان نساجی می گوید که میانگین سنی بالای این تیم در نوع بازی، آمار دوندگی و بحث فنی تیم خیلی تأثیر نداشت.

شیری: مسئله میانگین سنی در تیم ما تأثیری نداشت

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری کاپیتان تیم نساجی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص فصلی که سپری شد گفت: فصل خوبی برای تیم نساجی و استان مازندارن بود که توانستیم با حضور تیم های پرقدرت قهرمانی را به دست بیاوریم. فکر می کنم یک کار بزرگ و خاطره انگیز بود. روزی که مسابقات جام حذفی آغاز شد، شاید کسی باور نمی کرد تیمی که جام قهرمانی را بالای سر می برد، نساجی باشد. خدا را شکر ما هم از این تیم بودیم و توانستیم مردم قائمشهر و استان مازندران را خوشحال کنیم.

وی درباره میزان مصدومیتش گفت: در بازی با هوادار دچار مصدومیت شدم. در طول هفته تمام تلاشم را کردم تا در بازی با ذوب آهن به میدان بروم. حتی به همراه تیم نیز به اصفهان رفتم. قبل از بازی شرایطم را تست کردیم که متأسفانه دردی در پاهایم حس کردم و نتوانستم بازی کنم ولی کنار تیم حضور داشتم.

او صحبت هایش را ادامه داد: البته در مدتی که لیگ در حال برگزاری بود، کارهای درمانی و فیزیوتراپی را انجام می دادم. پس از پایان لیگ، ادامه روند درمانی را در شمال کشور ادامه دادم. خدا را شکر درد من بهبود پیدا کرده و فکر کنم از روز شنبه بتوانم تمریناتم را آغاز کنم.

شیری درخصوص اینکه عده ای اعتقاد داشتند میانگین سنی تیم نساجی بالاست، پاسخ داد: اگر شاکله اصلی تیم را بررسی کنید، همان بازیکنانی بودند که میانگین سنی تیم بالا برود. اما همین بازیکنان هم در لیگ و هم در جام حذفی بالای 90 درصد دیدارها را حضور داشتند. فکر می کنم این مسئله در نوع بازی، آمار دوندگی و بحث فنی تیم خیلی تأثیر نداشت. به هر شکل زمانیکه آمار استخراج می شود، این موارد را نشان می دهد.

او در مورد اینکه یکی از بهترین فصول خود را سپری کرده است، گفت: من اعتقاد دارم در سن 36 سالگی می توانید یک جوری کار کنید که نسبت به سن 25 سالگیتان هم بهتر باشید. این اتفاقی است که در سالهای گذشته خودم تجربه کرده ام. کافی است از کاری که انجام می دهید، خسته نشوید. قطعا اینگونه کیفیت کار شما بهتر خواهد شد و هر فصل نسبت به فصل قبل بهتر می شوید.

کاپیتان نساجی در مورد جو هواداری در مازندران نیز پاسخ داد: من با این تیم در لیگ یک بازی کردم. حتی زمانیکه در سایپا حضور داشتم، دورادور نتایج تیم را تعقیب می کردم. خدا را شکر این اتفاق رخ داد که بتوانم برای نساجی بازی کنم.

وی در پایان گفت: بعد از قهرمانی جوی در کل استان مازندران و شهر قائمشهر به راه افتاده بود که مردم چند شبانه روز در حال جشن و پایکوبی بودند که این مسئله از برکات وجود تیم نساجی در سطح اول فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها