کد خبر : 1829535 | 27 خرداد 1401 ساعت 21:56 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

توافق ساغلام با نفتچی باکو

سرمربی سابق تیم تراکتور با یک تیم از لیگ آذربایجان به توافق رسیده است.

توافق ساغلام با نفتچی باکو

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف آن چه که تصور می شد، ارطغرول ساغلام و تراکتور برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند تا پرونده دومین حضور این مربی در تبریز هم خیلی زود بسته شود. او بعد از این اتفاق چند پیشنهاد دیگری که داشت را مورد بررسی قرار داده و طبق ادعای رسانه های کشور آذربایجان در نهایت با نایب قهرمان لیگ این کشور به توافق رسید.

نفتچی باکو یکی از تیم هایی بود که طی هفته های اخیر خبر مذاکراتش با ساغلام منتشر شد. آن گونه که رسانه های آذربایجان اعلام کردند، این مذاکرات در نهایت به توافق طرفین انجامید تا ساغلام کار مربیگری را این بار در سمت دیگری از رود ارس ادامه دهد.

این مربی ترکیه ای در میانه های لیگ بیست و یکم درست مثل چهار سال قبل هدایت تراکتور را در حالی به عهده گرفت که خطر سقوط این تیم را تهدید می کرد. ساغلام  دوباره ماموریت خود را با موفقیت انجام داده و تراکتور را در لیگ حفظ کرد.

هر دو طرف تا آخرین روزهای پیش از پایان لیگ از ادامه همکاری صحبت می کردند اما بازهم پرونده حضور ساغلام در تراکتور به یک نیم فصل محدود شد. این مربی ترکیه ای در حالی تیم جدید خود را انتخاب کرد که باشگاه تراکتور هنوز قرارداد سرمربی جدید خود را نهایی نکرده و هنوز مشخص نیست که بردیف جانشین ساغلام شود یا خیر.

گفتنی است که تیم نفتچی فصل گذشته با ۱۹ امتیاز اختلاف نسبت به قره باغ که قهرمان شد، فصل ۲۲-۲۰۲۱ را با رتبه دوم به پایان رساند و اگر توافق با ساغلام نهایی شود با او برای کسب قهرمانی در فصل جدید خواهد جنگید.

دیدگاه‌ها