کد خبر : 1829536 | 27 خرداد 1401 ساعت 22:40 | 26.4K بازدید | 4 دیدگاه

او بازیکن بیلبائو نمی‌شود

شایعه‌ای عجیب در مورد گریزمان که تکذیب شد

فابریتزیو رومانو هرگونه احتمال پیوستن آنتوان گریزمان به بیلبائو را رد کرد.

شایعه‌ای عجیب در مورد گریزمان که تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی فصل گذشته به‌صورت قرضی از بارسلونا جدا شد و در باشگاه سابق خود اتلتیکومادرید سپری کرد. با نزدیک شدن به اواخر فصل، شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن مطرح شد و گزینه بازگشت به بارسلونا همچنان برای آنتوان گریزمان محتمل است. اخیرا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد گریزمان فصل بعد نیز در ترکیب اتلتیکومادرید حضور خواهد داشت و بازگشت به نوکمپ برای آنتوان گریزمان منتفی است.

1673998
 

در همین رابطه چندی پیش میان میگوئل خیل مارین، مدیر اتلتیکو و متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا جلسه‌ای برگزار شد و طرفین به توافق رسیدند که دوران حضور قرضی آنتوان گریزمان در پایتخت اسپانیا حداقل برای یک فصل دیگر نیز تمدید شود. در حقیقت این بازیکن با یک قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی در پایان سال دوم راهی اتلتیکو شد. اما بندی در این قرارداد وجود دارد که آنتوان گریزمان باید حداقل 50 درصد از دقایق فصل را در ترکیب قرار بگیرد و این‌گونه گزینه بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

1655848

در حالی که به نظر می رسد گریزمان فصل بعد نیز برای اتلتیکو بازی خواهد کرد، منابع اسپانیایی خبر از علاقه بیلبائو به جذب او داده اند. یکی از نامزدهای ریاست باشگاه اتلتیک بیلبائو ادعا کرده است که با مارسلو بیلسا برای مربیگری تیم به توافق رسیده و اگر رئیس باشگاه شود، بیلسا گریزمان را نیز با خود به باشگاه خواهد آورد. بیلبائو تنها بازیکنان باسکی را جذب می کند اما بر اساس یک قانون در این باشگاه، بازیکنان خارجی که از نوجوانی در باشگاه های این ایالت رشد کرده اند نیز می توانند برای بیلبائو بازی کنند. گریزمان در 13 سالگی وارد آکادمی سوسیداد شد و به همین دلیل مشکلی برای بازی در بیلبائو نخواهد داشت.

ساعاتی پیش اما فابریتزیو رومانو ادعا کرد، هیچ مذاکره ای میان اتلتیک بیلبائو و آنتوان گریزمان صورت نگرفته و تا به امروز این انتقال حتی یک احتمال هم به حساب نمی آید. تنها برنامه آنتوان گریزمان در فصل آینده، درخشش همراه با اتلتیکو مادرید و بازگشت به بالاترین سطح است.

دیدگاه‌ها