کد خبر : 1829581 | 28 خرداد 1401 ساعت 12:16 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین وضعیت قرارداد دستیاران اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال در صدد است تا وضعیت قراردادی دستیاران دراگان اسکوچیچ را روشن کند.

آخرین وضعیت قرارداد دستیاران اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات عجیب پیرامون نیمکت تیم ملی بدون قرارداد بودن دستیاران دراگان اسکوچیچ است. اگرچه سرمربی کروات تا پایان جام جهانی با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد اما قرارداد سایر مربیان تیم ملی بعد از رقابت های انتخابی جام جهانی به پایان رسیده است.
جالب اینکه مربیان تیم ملی بدون آنکه قراردادی داشته باشند در اردوی اخیر در کشور قطر و بازی با الجزایر نیز حضور یافتند و همین موضوع موجب اعتراض هایی شده است.
در این باره فدراسیون فوتبال در تلاش است تا مشکلات مربوط به قرارداد دستیاران اسکوچیچ را مرتفع کند. بعد از جلسه ای که اسکوچیچ با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار کرد، قرارداد ماریو تات و ملادن زگانیر دو دستیار کروات اسکوچیچ تا پایان جام جهانی به صورت رسمی تمدید شده است.
همچنین مراحل اداری عقد قرارداد کرونوسلاو رندولیچ، دیگر دستیار خارجی اسکوچیچ که به تازگی به کادرفنی تیم ملی اضافه شده نیز در دپارتمان تیم‌های ملی در حال انجام است و او نیز به زودی رسما با فدراسیون فوتبال قرارداد خواهد بست.
دستیاران ایرانی اسکوچیچ (وحید هاشمیان، علی اصغر قربانعلی پور و مهرداد خانبان) هنوز قراردادی برای آینده با تیم ملی ندارند اما فدراسیون فوتبال در تلاش است تا قراردادهای آنها را نیز تدوین کرده و سریعا به امضا برساند.

دیدگاه‌ها