کد خبر : 1829594 | 28 خرداد 1401 ساعت 13:24 | 13K بازدید | 14 دیدگاه

چزاری کوچارسکی

لوا از لیگ برتر می‌ترسد که به چلسی نرفت

چزاری کوچارسکی، مدیر برنامه سابق روبرت لواندوفسکی، مدعی شده که این بازیکن از رقابت در لیگ برتر انگلیس می‌ترسد.

لوا از لیگ برتر می‌ترسد که به چلسی نرفت

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از بحث‌های داغ پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا تبدیل شده است. 
این بازیکن به صورت علنی اعلام کرده که دیگر علاقه‌ای به حضور در باشگاه بایرن مونیخ ندارد و به دنبال کسب تجربه جدیدی در سایر کشورها است. 
بسیاری از منابع اعلام کرده‌اند که لواندوفسکی تنها حاضر است پیراهن بارسا را به تن کند و هر پیشنهاد دیگری که به دستش رسیده را رد کرده و همچنان منتظر توافق نهایی بایرن و بارسا است. 
این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که او پیشنهاد پی اس جی را رد کرده و امروز نیز روزنامه اسپانیایی اسپورت اعلام کرد که لوا پیشنهاد چلسی را رد کرده و به این باشگاه گفته که تصمیمی برای بازی در لیگ برتر انگلیس ندارد. 

 

1713259


حالا مدیر برنامه سابق این بازیکن نکته‌ جالبی را در این زمینه مطرح کرده و مدعی شده که او از این که نتواند مانند همیشه در لیگ برتر انگلیس بدرخشد نگران است. 
کوچارسکی در گفتگو با روزنامه اسپورت وان اظهار داشت:« من همیشه می‌شنیدم که لوا این بهانه بچگانه را برای فرار از حضور در لیگ برتر می‌آورد و می‌گفت که بارش باران در انگلیس خیلی زیاد است و به همین دلیل او علاقه‌ای به بازی در این کشور ندارد.»
او با اشاره به وسواس لوا برای حفظ درخشش همیشگی خودش اضافه کرد:« من فکر می‌کنم دلیل واقعی او برای رد کردن پیشنهاد چلسی این بود که او فکر می‌کرد نمی‌تواند در انگلیس به اندازه آلمان تاثیرگذار باشد و از این موضوع واقعا هراس داشت.»

دیدگاه‌ها