کد خبر : 1829627 | 28 خرداد 1401 ساعت 16:15 | 36.7K بازدید | 25 دیدگاه

بنزما بهترین گلزن تاریخ رئال؟

با کریم تا 2024؛ خیز بنزما برای رکورد تاریخی رونالدو؟

همه چیز مهیای تمدید قرارداد کریم بنزما تا 2024 است و او این شانس را دارد تا خود را به رکورد گلزنی رونالدو نزدیک تر کند.

با کریم تا 2024؛ خیز بنزما برای رکورد تاریخی رونالدو؟

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز، رئیس رئال در مصاحبه اختصاصی اخیر خود با برنامه ال چیرینگیتو صراحتا گفت که کریم بنزما در رئال مادرید مهره ای بی جانشین است و به خاطر او بود که ارلینگ هالند جذب نشد. پرز اعتقاد داشت جایگاه کریم بنزما در رئال تثبیت شده و فیکس است و هالند در صورت جذب باید نیمکت نشین می شد و این نه به سود رئال بود نه به سود خود بازیکن؛ ضمن اینکه هالند خود نیز حاضر به نیمکت نشینی نبود و در نهایت نیز راهی سیتی شد.

1718778

فصل گذشته بهترین فصل فوتبالی کریم بنزما بود. او با رئال برنده لالیگا، سوپرکاپ و لیگ قهرمانان شد. در لالیگا و لیگ قهرمانان عنوان آقای گلی را کسب کرد و شانس اول توپ طلای 2022 نیز محسوب می شود. در واقع غیرممکن است تصور کنیم او برنده توپ طلا نخواهد شد. از قرارداد بنزما با رئال تنها یک سال دیگر باقیمانده اما طبق ادعای مارکا، توافق بر سر تمدید با کریم تا 2024 صورت گرفته و به زودی این خبر اعلام خواهد شد. کریم بنزما فصل بعد نیز مهاجم ثابت رئال خواهد بود و در صورت قطعی شدن جدایی لوکا یوویچ، رئال احتمالا یک مهاجم ذخیره جذب خواهد کرد.

1717824

به این ترتیب، کریم قطعا دو سال دیگر برای رئال بازی خواهد کرد؛ در حالی که با ثبت 323 گل، پشت سر رونالدو که 450 گل برای رئال به ثمر رساند، در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه قرار دارد. 127 گل فاصله کریم با رونالدو است و او به نظر سه سال برای رسیدن به این رکورد فاصله دارد. در حال حاضر این یک ماموریت دشوار و شاید غیرممکن به نظر برسد ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. کریم می تواند؟

دیدگاه‌ها