کد خبر : 1829639 | 28 خرداد 1401 ساعت 18:00 | 39.9K بازدید | 4 دیدگاه

مسی در اندلس، برای عروسی همبازی سابق(عکس)

لیونل مسی که برای گذراندن تعطیلات در اسپانیا به سر می‌برد به منطقه اندلس رفت تا در جشن عروسی همبازی سابقش، جوردی آلبا، شرکت کند.

مسی در اندلس، برای عروسی همبازی سابق(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ‌جوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا، این آخر هفته در منطقه اندلس این کشور، در شهر سویا، عروسی می‌کند. هم‌تیمی‌های آلبا در بارسلونا در ساعات گذشته وارد شهر سویا شدند تا در مراسم عروسی هم‌تیمی‌شان شرکت کنند. اما بازیکنان فعلی بارسا تنها کسانی نیستند که در این مراسم حضور خواهند داشت. لیونل مسی، ستاره سابق بلوگرانا، که این روزها در پاریس فوتبال می‌کند هم برای تنها نگذاشتن دوست و هم‌تیمی سابقش راهی شهر سویا شده است.

1721996

لیونل مسی از چند روز گذشته برای گذراندن تعطیلات به اسپانیا رفته. ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت پیش از شروع دوران آمادگی پیش‌فصل باشگاهش، PSG، به کشوری که سال‌ها تجربه زندگی در آن را داشت رفته و استراحت کند.

در ساعات گذشته خبرنگاران اسپانیایی از مشاهده لیونل مسی به‌همراه همسرش آنتونلا و سه فرزندش در فرودگاه سویا خبر داند. سسک فابرگاس، دیگر ستاره سابق بارسا هم در همان هواپیمایی حضور داشت که لیونل مسی با آن به سویا رفته بود.

1721997
مسی در فرودگاه سویا با هواداران عکس یادگاری می‌گیرد

درحالی‌که عده‌ای از هواداران مسی در ورودی پروازهای ورودی فرودگاه حضور داشتند، لیونل مسی با روی گشاده به سمت آنها رفت تا با هوادارانش خوش و بشی کرده و عکس یادگاری بگیرد. مسی سپس سوار خودرویی شد که برای انتقال مهمان‌های عروسی جوردی آلبا به هتل محل اقامت‌شان اختصاص داده شده بود.

دیدگاه‌ها