کد خبر : 1829643 | 28 خرداد 1401 ساعت 18:27 | 31.3K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ منفی آژاکس به بارسا، یونایتد‌ و آرسنال

آژاکس آمستردام به درخواس‌تهای سه باشگاه بارسلونا، منچستریونایتد و آرسنال برای جذب لیساندرو مارتینز، بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی آژاکس به بارسا، یونایتد‌ و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آژاکس آمستردام به درخواست سه باشگاه بارسلونا، منچستریونایتد و آرسنال برای خرید لیساندرو مارتینز، پاسخ منفی داد و گفت قصد ندارد این ستاره خود را واگذار کند. مارتینز سال گذشته با پیراهن آژاکس درخشان ظاهر شد و جایزه بهترین بازیکن فصل را از این باشگاه دریافت کرد.

بر اساس گزارش‌ها با وجود ابراز تمایل بارسلونا و یونایتد برای خرید لیساندرو مارتینز، آرسنال زودتر از این دو باشگاه اقدام کرده و پیشنهادی رسمی به آژاکس ارسال کرده بود. توپچی‌ها فصل گذشته در بین 5 تیم برتر لیگ برتر بیشترین گل خورده را داشتند و به همین علت به دنبال جذب مدافعین جدید و تقویت خط دفاعی خود بودند. لیساندرو یکی از گزینه‌های اصلی میکل آرتتا در این پروژه بود.

بر اساس گزارش TyC Sports آرسنال پیشنهادی 30 میلیون یورویی به آژاکس ارسال کرده بود تا ملی‌پوش آرژانتینی را به‌خدمت بگیرد. اما باشگاه هلندی این پیشنهاد را رد کرده و به توپچی‌ها گفته قصد فروش لیساندرو را ندارد، نه به آرسنال و نه به هیچ باشگاه دیگری.

یکی از مشکلات در خرید لیساندرو این است که در قرارداد او با آژاکس بند آزادسازی وجود ندارد. در نتیجه بارسا، یونایتد یا آرسنال اگر واقعا خواهان جذب او باشند باید چنان پیشنهادی به آمستردام ارسال کنند که مبلغش آنقدر وسوسه‌کننده باشد که باشگاه هلندی نتواند به آن پاسخ منفی بدهد.

1722003

علاوه بر آرسنال و بارسلونا، یونایتد هم از مشتریان این ملی‌پوش آرژانتینی است. تن‌هاخ که حالا سکان هدایت یونایتد را در دست دارد مربی‌ای است که مارتینز را به آژاکس منتقل کرده و با ویژگی‌های او به‌خوبی آشنا است.

دیدگاه‌ها