کد خبر : 1829655 | 28 خرداد 1401 ساعت 19:55 | 56.9K بازدید | 8 دیدگاه

فرانکی دی یونگ مستاصل است؛

ستاره بارسلونا خسته شد؛ قطعا می‌خواهم بمانم!

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و جوان بارسلونا قصدی مبنی بر جدایی از این تیم در فصل تابستان ندارد.

ستاره بارسلونا خسته شد؛ قطعا می‌خواهم بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد از بین تمام اهداف نقل و انتقالات تابستانی شیاطین سرخ، فرانکی دی یونگ مهم‌ترین بازیکن به شمار می‌آید و آنها به هر ترتیبی می‌خواهند زمینه حضور این بازیکن در استادیوم اولدترافورد را فراهم کنند. با توجه به نقش مهمی که اریک تن هاخ برای فرانکی دی یونگ در ترکیب تیم ثابت در فصل بعد در نظر گرفته، او باید در ابتدا در پروژه بازسازی باشگاه حضور داشته باشد و مدیران باشگاه به‌دنبال برآورده کردن خواسته اولین خرید خود هستند.

1710310

اما به نظر می رسد خود این بازیکن قصد دیگری در سر دارد. نشریه تلگراف با انتشار گزارشی مدعی شد فرانکی دی یونگ از تکرار پیام خود مبنی بر ادامه حضور در بارسلونا خسته شده است. او در حالی که از تعطیلات خود لذت می‌برد، به نظارت بر اوضاع ادامه داده و قصد دارد به هر طریقی در تیم فعلی خود باقی بماند. اما در این میان مدیران بارسلونا تمایل زیادی برای فروش این هافبک هلندی داشته و قصد دارند شرایطی را فراهم کنند که دی یونگ راهی استادیوم اولدترافورد شود.

بارسلونا حداقل می‌خواهد ۸۶ میلیون یورویی را که برای جذب فرانکی دی یونگ از آژاکس پرداخت کرده؛ در این معامله جبران کند، اما به نظر می‌رسد رقم مورد نظر مدیران یونایتد نزدیک‌ به ۶۵ میلیون یورو باشد. هنوز پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده و بارسلونا حاضر به تخفیف دادن در مورد فروش این بازیکن نیست. اما به نظر می‌رسد با توجه به خواسته خود فرانکی دی یونگ مبنی بر ماندن در بارسلونا، جدایی او و انتقال به منچستریونایتد چندان آسان نباشد.

دیدگاه‌ها